Seat Ibiza 1.0 TGI: 100 χλμ με λιγότερο από 3,5 ευρώ

Μαζί με το Leon 1.4 TGI 110HP και το Mii 1.0 68HP, το Ibiza 1.0 TGI των 90 ίππων είναι το τρίτο μοντέλο της Seat που χρησιμοποιεί CNG. Τώρα και στην Ελλάδα με προτεινόμενη λιανική τιμή 15.300 ευρώ στην έκδoση Style που διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό.

Το Ibiza χρησιμοποιεί τον τρικύλινδρο κινητήρα 12 βαλβίδων 1.0 TGI και μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Αυτός αποδίδει 90 ίππους μεταξύ 4.500 και 5.800 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 160 Nm μεταξύ 1.900 και 3.500 σ.α.λ. που δίδουν την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να φτάσει στην τελική ταχύτητα των 180 km/h, και να επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε 12,1 δευτερόλεπτα.

SEAT_IbizaTGI

Αν όμως ο χιλιάρης κινητήρας προσφέρει καλές επιδόσεις τότε στην οικονομία θριαμβεύει αφού προσφέρει στον οδηγό, μέση πιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου 3,3 κιλά/100 χλμ. σε λειτουργία CNG, κάτι που ισοδυναμεί με 3,22 ευρώ για οδήγηση 100 χιλιομέτρων και 5 l/100 km σε λειτουργία βενζίνης.

Έτσι η συνολική απόσταση που μπορεί να καλύψει το νέο Ibiza TGI, με τη χρήση 13 κιλών CNG στην πρώτη δεξαμενή και με την βοήθεια των 40 λίτρων βενζίνης στην δεύτερη είναι περίπου 1.200 χλμ
Και φυσικά όπως όλοι οι κινητήρες φυσικού αερίου σέβεται το περιβάλλον εκπέμποντας μόνο 88 g/km CO2 σε λειτουργία CNG

SEAT_IbizaTGI

Το Seat Ibiza TGI χρησιμοποιεί πάντα το φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο και λειτουργεί με βενζίνη ως πηγή καυσίμου όταν η δεξαμενή CNG είναι κενή. Αυτή η αλλαγή γίνεται αυτόματα χωρίς να αντιλαμβάνεται ο οδηγός οποιαδήποτε διαφορά στην απόδοση του οχήματος ή στον χειρισμό του.

Υπάρχει ένδειξη στον πίνακα οργάνων που ενημερώνει τον οδηγό ότι η κίνηση γίνεται με φυσικό αέριο. Επιπλέον, στην οθόνη εμφανίζονται πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα του φυσικού αερίου, τη κατανάλωση και την υπολειπόμενη απόσταση οδήγησης με τα δύο καύσιμα.

Παρόλο που η δεξαμενή αερίου βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, το νέο Ibiza TGI εξακολουθεί να προσφέρει αυξημένο αποθηκευτικό χώρο, με συνολική χωρητικότητα 262 λίτρα.

SEAT_IbizaTGI

Το Seat Ibiza 1.0 TGI των 90 ίππων που χρησιμοποιεί συμπιεσμένο φυσικό αέριο αποτελεί μία βιώσιμη εναλλακτική λύση για τη κάλυψη του κενού που υπάρχει μεταξύ άλλων ανταγωνιστικών μοντέλων με «παραδοσιακούς» ή ηλεκτρικούς κινητήρες.

Όχι μόνο διαχειρίζεται με φιλικότητα το περιβάλλον, αλλά παράλληλα αποτελεί ελκυστική εμπορική πρόταση για τους υποψήφιους αγοραστές. Προσφέρει ιδιαίτερα χαμηλό λειτουργικό κόστος ανά χιλιόμετρο, επειδή το φυσικό αέριο είναι πιο αποδοτικό από τα άλλα καύσιμα, αφού απαιτεί μικρότερη ποσότητα καυσίμου για την παραγωγή της ίδιας ενέργειας, κάτι που το καταλαβαίνει άμεσα το πορτοφόλι του οδηγού αφού το γέμισμα του ρεζερβουάρ CNG σε ένα πρατήριο FISIKON, κοστίζει μόνο 13 ευρώ.

ECO & Αεριοκίνηση

Μπορεί επίσης να σας αρέσει