Βήμα – βήμα η μετατροπή του κινητήρα σε CNG!

Βήμα - βήμα η μετατροπή του κινητήρα σε CNG!

Δες όλη τη διαδικασία μετατροπής του κινητήρα σε διπλού καυσίμου με φυσικό αέριο.

Η μετατροπή ενός κινητήρα σε καύσης  φυσικού αερίου κίνησης είναι μια πολύ σημαντική επέμβαση στον χώρο καύσης του κινητήρα, για αυτό και πρέπει να τηρούνται πιστά οι προδιαγραφές ασφαλείας που ορίζει το Ευρωπαϊκό Πρότυπο R110-R115, με το οποίο ρυθμίζονται οι παραγόμενοι ρύποι,αλλά και ο εκάστοτε κατασκευαστής του οχήματος.

Πριν την μετατροπή ο κινητήρας πρέπει να λειτουργεί σωστά με βενζίνη.

Το φυσικό αέριο δουλεύει σε υψηλότερα φορτία, για αυτό το λόγο πριν από μια μετατροπή θα πρέπει να ελέγχεται η καλή λειτουργία του κινητήρα στη βενζίνη.
Η μετατροπή χωρίζεται σε δύο κύρια μέρη:

  •  τοποθέτηση συστήματος CNG στον Κινητήρα
  •  τοποθέτηση Δεξαμενής/Δεξαμενών καυσίμου στο πίσω μέρος (χώρος αποσκευών ή χώρος αποθήκευσης).

Πρώτα απΆ όλα η πολλαπλή αφαιρείται ώστε να ανοιχτούν οι τρύπες των εγχυτών αερίου με ασφάλεια και με τον ορθό τρόπο που απαιτεί ο κάθε κινητήρας ξεχωριστά.

Η τοποθέτηση της ηλεκτρονικής μονάδος ελέγχου και των λοιπών εξαρτημάτων του συστήματος (υποβιβαστής πίεσης, μανόμετρο, βαλβίδα διακοπής, κτλ), γίνονται στον ελεύθερο χώρο του κινητήρα.

Οι εγχυτές αερίου (μπεκ) τοποθετούνται δίπλα στα αντίστοιχα μπεκ του οχήματος. Τονίζεται πως η χρησιμοποίηση μονών (ανεξάρτητων) εγχυτών αερίου, βοηθούν για καλύτερη τοποθέτηση και καλύτερη απόδοση λειτουργίας.
Παράλληλα, ξεκινάει η τοποθέτηση της δεξαμενής ή των δεξαμενών CNG. Οι δεξαμενές στηρίζονται σε ειδικές βάσεις στήριξης και οι σύσφιξή της γίνεται με ειδικές “τιράντες” όπως άλλωστε προβλέπει το Πρότυπο R110-R115.

Η τοποθέτηση της βαλβίδας ασφαλείας πρέπει να γίνεται βάση των προδιαγραφών που θέτει ο εκάστοτε κατασκευαστής.

Η τοποθέτηση της βαλβίδας ασφαλείας στη δεξαμενή, οφείλει να γίνεται βάση των προδιαγραφών που θέτει ο εκάστοτε κατασκευαστής, για να διασφαλίζεται η ασφάλεια του χρήστη του οχήματος, σε περιπτώσεις σύγκρουσης.

Ο σωλήνας καυσίμου, βάση προτύπου R110-R115 αλλά και της νομοθεσίας, οφείλει να είναι αδιάλειπτη (χωρίς ραφή), ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια του χρήστη.

Με την ολοκλήρωση της τοποθέτησης όλων των εξαρτημάτων, γίνεται η χαρτογράφηση (Ρύθμιση) του συστήματος, και στο ρελαντί και στο δρόμο

Η σωστή εγκατάσταση και ρύθμιση του συστήματος, διασφαλίζει την σωστή λειτουργία του κινητήρα σε CNG, δίνοντας την δυνατότητα στο χρήστη να καρπωθεί την τεράστια εξοικονόμηση που το CNG παρέχει στην κίνηση των οχημάτων (οικονομία έως 75%).

Μεγάλη  σημασία έχει η δεξαμενή CNG που θα χρησιμοποιηθεί!

Όπως γίνεται αντιληπτό, ένα πολύ σημαντικό ρόλο στην τελική εγκατάσταση, παίζει η δεξαμενή ή οι δεξαμενές CNG που θα τοποθετηθούν, κυρίως λόγω του όγκου που αυτές έχουν.
Για αυτό το λόγο, οι μεγάλες εταιρίες μετατροπής οχημάτων σε CNG, διαθέτουν μια μεγάλη γκάμα δεξαμενών CNG ώστε να καλύπτουν κάθε ανάγκη, κάθε οχήματος.

Πηγή: AutoΤρίτη με την πολύτιμη συνεισφορά την GAS THEODOROU.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει