«Ψήφος εμπιστοσύνης» στο φυσικό αέριο

«Ψήφος εμπιστοσύνης» στο φυσικό αέριο

Το φυσικό αέριο αποτελεί το κατεξοχήν καύσιμο που μπορεί να συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών ρυπογόνων ουσιών και την οικονομική μετακίνηση και ως εκ τούτου κερδίζει όλο και περισσότερο την εμπιστοσύνη του συνόλου των μελών της αγοράς στον τομέα της αυτοκίνησης.

«Ναι» από τους Οδηγούς

Κυκλοφορούν ήδη πάνω από 20 εκατομμύρια οχήματα φυσικού αερίου σε παγκόσμιο επίπεδο, με τους οδηγούς να εκμεταλλεύονται τα οφέλη, όπως η εξοικονόμηση 50% σε σχέση με τη βενζίνη και 30% σε σχέση με το diesel, την οποία προσφέρει το CNG.

 

– «Ναι» από τις Αυτοκινητοβιομηχανίες

Επιβεβαιώνει την παγκόσμια «στροφή» στο φυσικό αέριο το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας, επενδύοντας όλο και περισσότερο σε νέα μοντέλα CNG και LNG. Κορυφαίοι «παίκτες» της αγοράς, όπως η Mercedes-Benz (Printer σε εκδόσεις Natural Gas Technology και στην Ελλάδα), η Fiat Professional (Doblo Cargo με τον κινητήρα T-Jet σε έκδοση Natural Power), η VolksWagen (Caddy Van σε έκδοση EcoFuel), η Piaggio (Porter σε εκδόσεις GreenPower), λανσάρουν διαρκώς νέα μοντέλα με φυσικό αέριο.

 

– «Ναι» από το περιβάλλον

Σύμφωνα με τον Διεθνή Οργανισμό Αερίου IGU, η χρήση φυσικού αερίου στην αυτοκίνηση μπορεί να μειώσει έως και 30% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το diesel, ενώ τα οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο σημειώνουν μειωμένες ακόμη και κατά 25% εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα και κατά 20% σε σύγκριση με αυτά που κινούνται με diesel.

 

– «Ναι» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Χρηματοδοτεί project εκατομμυρίων ευρώ για μεγάλης κλίμακας δοκιμή των διαδρόμων LNG, έχει θεσπίσει κανονισμό για τις υποδομές των εναλλακτικών καυσίμων, ενώ στηρίζει τη δημιουργία των «Μπλε Διαδρόμων» για στρατηγικά τοποθετημένους σταθμούς ανεφοδιασμού στην Ε.Ε.

 

– «Ναι» από τους Δήμους

Σύμφωνα με έρευνα του ΣΒΑΠ, η μετατροπή των οχημάτων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, από ντίζελ στη χρήση CNG, θα έχει ως αποτέλεσμα την οικονομία καυσίμου της τάξης του 20%, μείωση των καυσαερίων ακόμη και σε ποσοστό 80%, αλλά και περιορισμό των θορύβων κατά 40%.

 

– «Ναι» από τους Επαγγελματίες

Από εφαρμογές μετατροπής επαγγελματικών οχημάτων έχει προκύψει ότι η εξοικονόμηση ανέρχεται στα ελαφρά τύπου οχήματα σε 20,90%, στα μεσαία σε 20,88% και στα βαρέα σε 15,20%.

 

– «Ναι» από τα Συνεργεία

Υψηλή ανταπόκριση στην πρόσκληση της ΔΕΠΑ, μέσω της TUV Austria Hellas, για τη συμμετοχή σε δίκτυο ανεξάρτητων πιστοποιημένων συνεργείων μετατροπής οχημάτων με συστήματα CNG, στα οποία θα μπορεί να απευθύνεται ο δυνητικός καταναλωτής για να λαμβάνει κάθε πληροφορία σχετική με τη μετατροπή βενζινοκίνητων οχημάτων σε οχήματα που κινούνται με φυσικό αέριο (CNG).

 

– «Ναι» από το Δίκτυο Πρατηρίων

Έχουν ξεπεράσει τις 25.000 τα πρατήρια CNG και LNG σε Ευρώπη και Αμερική, ενώ αυξάνεται διαρκώς και το δίκτυο στην Ελλάδα, με δύο πρατήρια σε Ρέντη και Άνω Λιόσια να είναι υπό κατασκευή και στο στάδιο της αδειοδότησης άλλα 5 σε Παιανία, Άλιμο, Ηλιούπολη, Ασπρόπυργο και Πειραιά, για ένα συνολικό αριθμό 16 πρατηρίων.

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει