Η Iveco πρωτοπορεί «φυσικά»

Η Iveco πρωτοπορεί «φυσικά»

Η Iveco Trucks, παρουσίασε σε πρόσφατη συνεδρίαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Αυτοκινητοβιομηχανιών (ACEA), νέες στρατηγικές για τη περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO2 στις οδικές μεταφορές.

Σε πρόσφατο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ενώσεως Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA: European Automobile Manufacturers Association), με τίτλο «Reducing CO2from road transport together» (Μειώνοντας τις εκπομπές CO2 στις οδικές μεταφορές μαζί) που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες στις 16 Φεβρουαρίου, εκπροσωπούμενη από την πρόεδρο της, κ. Pierre Lahutte, η Iveco παρουσίασε νέες στρατηγικές που είναι σε θέση να επιφέρουν σημαντικές βελτιώσεις αναφορικά με την προσπάθεια μείωσης της επιβάρυνσης του περιβάλλοντος στον τομέα των οδικών μεταφορών (εμπορευματικών και επιβατικών).

 

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Lahutte, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στα οφέλη από τη χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο καθώς και από τα υβριδικά συστήματα κινητήρων, στην προσπάθεια μείωσης των εκπομπών CO2. Πληροφοριακά αξίζει να αναφέρουμε πως η Iveco, είναι η κυρίαρχος στην Ευρωπαϊκή αγορά σε ότι αφορά στις πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων με κινητήρες φυσικού αερίου, χάρη στις εξαιρετικές επιλογές κινητήρων της FPTIndustrial.

 

Αναφορικά με το φυσικό αέριο, ο εν λόγω εναλλακτικός τύπος καυσίμου έχει αποδειχθεί πως αποτελεί μια από τις πιο βιώσιμες επιλογές προκειμένου να διασφαλίζεται η μείωση των εκπομπών ρύπων και του λειτουργικού κόστους μιας επιχείρησης χωρίς ωστόσο να υπάρχουν περιορισμοί στην αποδοτικότητα των οχημάτων. Παράλληλα αποτελεί την βέλτιστη –τεχνολογικά- επιλογή αυτήν τη στιγμή στην προσπάθεια μείωσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και των εκπομπών CO2 στις αστικές περιοχές, ιδιαίτερα σε ότι αφορά στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων, όλων των τύπων.

 

Για τον λόγο αυτό εξάλλου, η Iveco παρουσίασε στο συγκεκριμένο συνέδριο του ACEA ένα Stralis LNG Natural Power με καύσιμο την υγροποιημένη μορφή του φυσικού αερίου (Liquefied Natural Gas). Η ιταλική εταιρεία κατασκευής βαρέων φορτηγών έχει ήδη διαθέσει 500 περίπου τέτοιου είδους οχήματα που επιχειρούν κυρίως στις αγορές της Ολλανδίας, της Γαλλίας, της Ισπανίας και της Ιταλίας. Σε ότι αφορά στον κλάδο των αστικών συγκοινωνιών, η Iveco είναι πεπεισμένη πως η χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων και οχημάτων με υβριδικά συστήματα κινητήρων (ηλεκτροκινητήρες – κινητήρες εσωτερικής καύσης), είναι η βέλτιστη λύση. Χαρακτηριστικό είναι εξάλλου το γεγονός ότι, από το 2010 η εταιρεία έχει διαθέσει περισσότερα από 400 υβριδικά στην Γαλλία και την Ισπανία, μέσω της θυγατρικής της, Heuliez Buses.

 

Τέλος, σε ότι αφορά στον κλάδο των φορτηγών, η χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο επιφέρει μείωση έως και κατά 15% στις εκπομπές CO2. Η συγκεκριμένη παράμετρος είναι ιδιαίτερα σημαντική αν αναλογιστεί κανείς πως, οι διεθνείς εταιρείες κατασκευής βαρέων επαγγελματικών οχημάτων έχουν καταφέρει να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων των οχημάτων τους κατά 60% σε σχέση με το 1965 ωστόσο, τα βαρέα φορτηγά εξακολουθούν να είναι υπεύθυνα για το 5% των συνολικών εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου. Παράλληλα, έως το 2020, η μείωση των εκπομπών CO2 για τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα εκτιμάται πως θα είναι της τάξης του 20% σε σχέση με τα επίπεδα του 2014, δηλαδή περίπου 3,5% σε ετήσια βάση.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει