Επαγγελματικά CNG για maximum οικονομία

Επαγγελματικά CNG για maximum οικονομία

Fiat Ducato Natural Power και VW Caddy TGI λύνουν τα χέρια των επαγγελματιών, προσφέροντας ασύγκριτη οικονομία στη μετακίνηση, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του φυσικού αερίου κίνησης (CNG).

Fiat Ducato Natural Power

Εφοδιασμένη με έναν 3,0λιτρο κινητήρα που αποδίδει ισχύ 136 ίππων στις 2.700 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 350 Nm από τις 1.500 σ.α.λ., η Natural Power έκδοση του Fiat Ducato διαθέτει αυτόματο σύστημα εναλλαγής καυσίμου σε βενζίνη όταν τα επίπεδα του φυσικού αερίου εξαντληθούν. Η δεξαμενή της βενζίνης είναι χωρητικότητας 15λτ. που εγγυάται την κάλυψη άνω των 100 χλμ.

 

Οι δεξαμενές του φυσικού αερίου είναι τοποθετημένες κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης. Είναι πέντε συνολικά (2 x 50 λτ. και 3 x 40 λτ.) με συνολική χωρητικότητα 220 λτ. (37,4 κιλά) που εξασφαλίζουν αυτονομία έως και 400 χλμ.

 

Με τις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης να μην επηρεάζονται, το Fiat DucatoNatural Power είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως 17 κ.μ. και βάρος έως 1.990 κιλών ενώ, η μέση κατανάλωση καυσίμου του ορίζεται στα 13,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 239 g/km.

 

VW Caddy TGI

Διαθέσιμο σε επιβατικές και επαγγελματικές εκδόσεις με κανονικό ή μακρύ (Maxi) μήκος αμαξώματος, το νέο VW Caddy TGI BlueMotion, αναμένεται να είναι λανσαριστεί μέσα στον Ιούνιο του τρέχοντος έτους στις διάφορες αγορές της ΕΕ και θα εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο 1,4λτ. που αποδίδει ισχύ 110 ίππων από τις 4.800 – 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 200 Nm από τις 1.500 – 3.500 σ.α.λ.

 

Η μέση κατανάλωση φυσικού αερίου (CNG) ορίζεται στα 4,1 kg/100χλμ. (4,3kg/100χλμ. στις εκδόσεις Caddy Maxi) και οι εκπομπές CO2 στα 112g/km (από 123 g/km για τις εκδόσεις με κιβώτιο DSG). Κατά την εκκίνηση του και μέχρι να «ζεσταθεί» σε θερμοκρασίες κάτω από -10 βαθμούς Κελσίου, το εν λόγω μηχανικό σύνολο κάνει χρήση της αμόλυβδης βενζίνης ως καύσιμο (από μια δεξαμενή 13λτ. που φέρουν όλες οι εκδόσεις) ωστόσο, από εκεί και πέρα λειτουργεί με αποκλειστική χρήση του φυσικού αερίου.

 

Οι δεξαμενές του FISIKON εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης. Στην περίπτωση του Caddy είναι τέσσερις με συνολική χωρητικότητα 26 κιλών, ενώ στο Caddy Maxi είναι πέντε με χωρητικότητα 37 κιλών. Με βάση τη μέσηκατανάλωση φυσικού αερίου που προαναφέραμε, το Caddy TGIBlueMotion επιδεικνύει αυτονομία έως 630 χλμ. (860 χλμ. στις εκδόσειςMaxi) την ίδια στιγμή που το ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης παραμένει αναλλοίωτος στα 3.200 λτ. (Caddy Van) ή στα 4.130 λτ. (Caddy Maxi Van) αντίστοιχα. Η μέγιστη ταχύτητα που το μοντέλο είναι σε θέση να αναπτύξει ανέρχεται στα 174 χλμ./ώρα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει