“Στον αέρα” οι προδιαγραφές μετατροπής οχημάτων Diesel σε CNG

Η Υπουργική Απόφαση ήταν έτοιμη, ωστόσο έμεινε ανυπόγραφη, λόγω της προκήρυξης των εκλογών που θέτουν στο προσκήνιο νέες προτεραιότητες.

 

Μια ακόμα από τις πολλές μεταρρυθμίσεις που είχαν μελετηθεί αλλά μένουν στον πάγο, είναι η Υπουργική Απόφαση με την οποία πρέπει να οριστούν οι τεχνικές προδιαγραφές για τη μετατροπή οχημάτων με κινητήρες diesel, προκειμένου να μπορούν να χρησιμοποιούν και φυσικό αέριο (CNG).

 

Η Υπουργική Απόφαση ήταν έτοιμη, όπως τουλάχιστον δήλωνε πριν την προκήρυξη των εκλογών ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, ωστόσο έμεινε χωρίς υπογραφή, προφανώς επειδή την προεκλογική περίοδο οι υπουργοί έχουν άλλες προτεραιότητες.

 

Υπενθυμίζεται ότι έχουν εκδοθεί οι τεχνικές προδιαγραφές για μετατροπή βενζινοκινήτων οχημάτων, προκειμένου να κάνουν χρήση και φυσικού αερίου (CNG), ενώ τα πρατήρια μπορούν να διανέμουν φυσικό αέριο και σε απομακρυσμένες περιοχές, καθώς με τις νομοθετικές παρεμβάσεις που έγιναν, τα πρατήρια υγρών καυσίμων είναι πρατήρια παροχής καυσίμων και ενέργειας.

 

Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι με τη χρήση του φυσικού αερίου στις μεταφορές θα μειωθεί η επιβάρυνση του περιβάλλοντος, η εξάρτηση από το πετρέλαιο, το κόστος των μετακινήσεων και μεταφορών και το κόστος των προϊόντων και υπηρεσιών. Ακόμη, θα δουλέψουν οι κατασκευαστές, οι προμηθευτές εξοπλισμού, θα κάνουν μετατροπές τα συνεργεία, θα πουλήσουν αυτοκίνητα οι αντιπροσωπείες, θα έχουν μεγαλύτερο τζίρο τα πρατήρια και θα συρρικνωθεί το κόστος μεταφορών για τις ελληνικές επιχειρήσεις και μετακινήσεων για τα νοικοκυριά.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει