Οχήματα με CNG βλέπουν οι Δήμοι του ΣΒΑΠ

Οχήματα με CNG βλέπουν οι Δήμοι του ΣΒΑΠ

Σε μετατροπές δημοτικών οχημάτων σε χρήση CNG προσανατολίζονται οι Δήμοι – Μέλη του Συνδέσμου για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων (ΣΒΑΠ) για καθαρότερο περιβάλλον και μείωση του κόστους καυσίμων.

Τα σημαντικά πλεονεκτήματα, τις  μεγάλες δυνατότητες αλλά και συγκεκριμένες προτάσεις εφαρμογής της χρήσης του Φυσικού Αερίου ως εναλλακτικού καυσίμου στα δημοτικά οχήματα ανέδειξε το συνέδριο Καθαρές Μεταφορές στις πόλεις που συνδιοργάνωσε ο διαδημοτικός Σύνδεσμος για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων (ΣΒΑΠ) με τον Δήμο Παπάγου-Χολαργού, την Παρασκευή 1 Απριλίου 2016.

 

Στο συνέδριο συμμετείχαν εκπρόσωποι των αρμόδιων κρατικών φορέων, της τοπικής αυτοδιοίκησης, και επιχειρήσεων και οργανισμών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της αυτοκίνησης. Την εκδήλωση, τίμησαν με τη συμμετοχή τους η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κα. Πέτη Πέρκα,  ο Πρόεδρος της ΠΕΔΑ και Δήμαρχος Ν. Ιωνίας κ. Ηρακλής Γκότσης, οι Δήμαρχοι Αγ. Παρασκευής κ. Ιωάννης Σταθόπουλος, Φιλοθέης-Ψυχικού κ. Παντελής Ξυριδάκης, Λυκόβρυσης-Πεύκης κ. Τάσος Μαυρίδης, Βριλησσίων κ. Ξενοφώντας Μανιατογιάννης, Χαλανδρίου κ. Συμεών Ρούσσος, Αντιδήμαρχοι και Δημοτικοί Σύμβουλοι των Δήμων μελών του Συνδέσμου.

 

Το συνέδριο άνοιξαν ο Πρόεδρος του ΣΒΑΠ, κ. Γιώργος Κουράσης, ο οποίος παρουσίασε τους σκοπούς του Συνδέσμου, απηύθυνε χαιρετισμό ο Δήμαρχος Παπάγου-Χολαργού κ. Ηλίας Αποστολόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας του Συνδέσμου κ. Παύλος Καμάρας, που ανέλυσε το πρόγραμμα για εξοικονόμηση ενέργειας σαν κεντρικό άξονα των δραστηριοτήτων του Συνδέσμου και έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην περαιτέρω ανάπτυξη της χρήσης του φυσικού αερίου στα δημοτικά οχήματα.

 

Παρουσιάστηκαν η Ευρωπαϊκή και Εθνική πολιτική για καθαρές καθαρές μεταφορές, το υφιστάμενο σχετικό θεσμικό και νομοθετικό πλαίσιο, η Ελληνική και διεθνής εμπειρία από τη χρήση του φυσικού αερίου στην κίνηση οχημάτων, τα αποτελέσματα από συγκεκριμένα προγράμματα ένταξης CNG σε δημοτικούς στόλους στην ΕΕ και διεθνώς, καθώς και οι δυνατότητες  χρηματοδότησης σχετικών δράσεων και πρωτοβουλιών. Συζητήθηκαν τα τεχνικά και οικονομικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα των πλέον διαδεδομένων τεχνολογιών μετατροπής πετρελαιοκίνητων και βενζινοκίνητων οχημάτων σε χρήση φυσικού αερίου και οι προϋποθέσεις για την επιτυχή εφαρμογή τους σε δημοτικούς στόλους στην Ελλάδα.

 

Παρουσιάστηκαν οι διαφορές  του φυσικού αερίου και του υγραερίου ως καυσίμου αεριοκίνησης και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της ένταξης ηλεκτρικών οχημάτων σε δημοτικούς στόλους. Τέλος παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα πολύμηνων ερευνών του ΣΒΑΠ για τη σκοπιμότητα της περαιτέρω ανάπτυξης της χρήσης του φυσικού αερίου στους στόλους των Δήμων-μελών του Συνδέσμου και η πρόταση του ΣΒΑΠ για τη μετατροπή υφιστάμενων δημοτικών  συμβατικών οχημάτων των δήμων μελών του Συνδέσμου σε χρήση φυσικού αερίου.

 

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει