H πρόταση της Piaggio στα αεριο-κίνητα Επαγγελματικά

Η αεριο-κίνητη λύση από την Piaggio

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Piaggio, εξειδικεύεται στην παραγωγή εξαιρετικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων όπως το Piaggio Porter, που είναι σε θέση να προσφέρουν ιδανικές λύσεις στην μεταφορά πάσης φύσεως φορτίων με ελάχιστο κόστος χρήσης και συντήρησης χάρη και στην ευρεία γκάμα κινητήρων με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου.

 

Ίσως πολλοί να μην το γνωρίζουν ή απλώς να το παραβλέπουν ωστόσο, η Piaggio Επαγγελματικά Οχήματα, συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών στον κλάδο χάρη στην ευρεία γκάμα εκπροσώπων που έχει να επιδείξει για την κάλυψη μιας ευρείας «παλέτας» επιχειρηματιών.

Με βασικό γνώμονα την εντυπωσιακή ευελιξία που διασφαλίζουν οι περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος τους, τα επαγγελματικά της Piaggio είναι σε θέση να ανταποκριθούν ακόμη και στις πιο αντίξοες συνθήκες χρήσης χάρη στο στιβαρό πλαίσιο τους και την αποδεδειγμένη αξιοπιστία.

Ωστόσο, παρά το μικρό μέγεθος τους, τα Piaggio Επαγγελματικά δεν προϋποθέτουν την παραμικρή παραχώρηση αναφορικά με τον όγκο ή το βάρος του ωφέλιμου φορτίου που είναι σε θέση να υποστηρίξουν την ίδια στιγμή που, το κόστος αγοράς, χρήσης και συντήρησης τους, είναι σημαντικά περιορισμένο σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Εξάλλου δεν μπορούμε να παραβλέψουμε πως, εν καιρώ κρίσης, μοντέλα όπως το Piaggio Porter Maxxi που παρουσιάζουμε, είναι διαθέσιμα και στην ελληνική αγορά με κινητήρες που είναι σε θέση να κάνουν χρήση βενζίνης, πετρελαίου, υγραερίου ή φυσικού αερίου χωρίς να λησμονούμε και τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες(!) εκδόσεις.

Το γεγονός αυτό αποτελεί ένα από σημαντικότερα εχέγγυα για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που αναζητούν τρόπους μείωσης του λειτουργικού κόστος στις μεταφορές των προϊόντων τους, χωρίς την παραμικρή ωστόσο έκπτωση σε ότι αφορά την αποδοτικότητα και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν.

 

 

Σχεδίαση – Εσωτερικό: Οι Ιταλοί ξέρουν καλύτερα
Παρά το γεγονός ότι το συνολικό πλάτος του αμαξώματος του Piaggio Porter Maxxi δεν υπερβαίνει τα 1.560 χλστ., η διθέσια καμπίνα του είναι πραγματικά ευρύχωρη και δύο ενήλικοι επιβάτες δεν θα αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων τους.
Κομψός και άκρως λειτουργικός ο εσωτερικός διάκοσμος, προσφέρει όλες τις ανέσεις που θα μπορούσε να περιμένει κανείς από ένα σκληροτράχηλο επαγγελματικό όχημα ενώ και το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού είναι ευρύτατο χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα φιλοξενούν πολλούς πρακτικούς χώρους για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων ενώ ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων παρέχει άμεσα και με ευανάγνωστο τρόπο, όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό αναφορικά με τις διάφορες λειτουργίες του οχήματος.
Πέραν στοιχείων όπως το ράδιο-CD αλλά και το –προαιρετικό- σύστημα πλοήγησης, το Piaggio Porter εφοδιάζεται με αερόσακο για τον οδηγό, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό αλλά και το σύστημα E.P.S. (Electric Power Steering) δηλαδή σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης του συστήματος διεύθυνσης.
Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά ενώ, με την αναδίπλωση της βάσης τους, παρέχεται η άμεση και εύκολη πρόσβαση στον χώρο για τον κινητήρα.

 

 

Μεταφορικές δυνατότητες: Η καλύτερη αναλογία μεικτού βάρους/ωφέλιμου φορτίου

Ακόμη και οι κορυφαίες εκδόσεις «Maxxi» στην γκάμα του Piaggio Porter έχουν μεικτό βάρος που ανέρχεται έως και στα 2.200 κιλά, γεγονός που τις καθιστά ιδανικές για κίνηση εντός της πόλης. Με το μήκος του αμαξώματος στην περίπτωση του οχήματος που παρουσιάζουμε, να μην υπερβαίνει τα 3.830 χλστ., το ωφέλιμο μήκος της –κοντής έκδοσης- της καρότσας, ανέρχεται στα 2.350 χλστ.

Αντίστοιχα, αν και το μεικτό βάρος του αμαξώματος περιορίζεται στους 2,2t., το ωφέλιμο φορτίο της εν λόγω έκδοσης ανέρχεται στα 1.010 κιλά!

Μια προσεχτική «ανάγνωση» των τεχνικών χαρακτηριστικών του Piaggio Porter Maxxi θέτει υπό αμφισβήτηση τις μεταφορικές «αρετές» σχεδόν του συνόλου του ανταγωνισμού.

Οι διπλοί πίσω τροχοί και το ιδιαίτερα ανθεκτικό και συνάμα ελαφρύ πλαίσιο, διασφαλίζουν την δυνατότητα μεταφοράς βαρέων φορτίων την ίδια στιγμή που –όταν οι περιστάσεις το απαιτούν- η ανατροπή της καρότσας είναι μια εύκολη διαδικασία που διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα και ελέγχεται από έναν διακόπτη και πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας.

Καταλήγοντας, αξίζει να αναφερθούμε στην ειδική καρότσα που έχει μήκος από 2.350 – 2.870 χλστ. και πλάτος 1.560 χλστ. με τα –ύψος 350 χλστ.- πλευρικά τοιχώματα να είναι αποσπώμενα και αναδιπλούμενα, γεγονός που ευνοεί την εύκολη φόρτωση του οχήματος ακόμη και με περονοφόρο, από όλες τις πλευρές.

 

Οδική συμπεριφορά: Κύκλος στροφής 4,6μ.!
Στον δρόμο, το Piaggio Porter Maxxi θα παραμείνει ουδέτερο στις αντιδράσεις του ακόμη και στο όριο ενώ το γρήγορο σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση, καθιστά τους ελιγμούς ακόμη και σε περιορισμένους χώρους, μια τυπική διαδικασία.
Εξάλλου, με το συνολικό μήκος του αμαξώματος να περιορίζεται κάτω από τα 4.360 χλστ. στην «χειρότερη» των περιπτώσεων, και το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2.180 χλστ., το Piaggio Porter Maxxi εμφανίζει κύκλο στροφής της τάξης των 4,6μ., μια εντυπωσιακή επίδοση δεδομένου ότι ο μέσος όρος των επαγγελματικών οχημάτων με ανάλογες μεταφορικές δυνατότητες ορίζεται στα 5,3μ.!
Η μέγιστη ταχύτητα που το όχημα μπορεί να αναπτύξει περιορίζεται στα 120 χλμ./ώρα ενώ τα δισκόφρενα των 260 χλστ. εμπρός και τα ταμπούρα των 258 χλστ. πίσω, είναι σε θέση να ακινητοποιήσουν γρήγορα και με ασφάλεια το ιταλικό μοντέλο ακόμη και στις πιο δύσκολες των περιπτώσεων.

 

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει