Γιάννης Αγγελικούσης: Ο Έλληνας εφοπλιστής πρωτοπορεί ξανά

Η ναυτιλιακή Anangel Maritime Services, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Γιάννης Αγγελικούσης, πρόκειται να συμμετάσχει σε ένα καινοτόμο project ενέργειας με σκοπό την εκμετάλλευση του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καύσιμο για τα φορτηγά πλοία τύπου VLOC, μαζί με τις Hyundai Heavy Industries, Woodside Energy, General Electric Company και Lloyd’s Register.

 

Το φιλόδοξο αυτό Project ανακοινώθηκε στη Διεθνή Έκθεση για το Αέριο και το LNG “Gastech 2017” που πραγματοποιείται την τρέχουσα περίοδο στο Τόκιο της Ιαπωνίας. Σκοπός του project είναι να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί ένα συμβατικό φορτηγό πλοίο μεταφοράς σιδηρομεταλλευμάτων τύπου VLOC (Very Large Ore Carrier) που θα φέρει μηχανή που θα έχει τη δυνατότητα να τροφοδοτείται από δύο διαφορετικά καύσιμα, ένα εκ των οποίων θα είναι το LNG.

 

Όπως ανακοινώθηκε στο “Gastech 2017” σχετικά, «Το πρωτοποριακό αυτό σχέδιο του συστήματος πρόωσης του πλοίου που θα καίει φυσικό αέριο, θεωρείται η καλύτερη επιλογή, ενώ η υιοθέτηση των νέων, καινοτόμων τεχνολογιών αποθήκευσης αερίου, ανεφοδιασμού και πρόωσης, δεν είναι μόνο φιλικές προς το περιβάλλον αλλά επιπλέον, παρέχουν ένα πλούτο διαθέσιμων εναλλακτικών λύσεων για σχέδια με γνώμονα το χαμηλό κόστος και τη λειτουργικότητα».

 

Ο κ. Αγγελικούσης έχει συμφωνήσει για λογαριασμό της Anangel με τις υπόλοιπες εταιρείες που θα συμμετάσχουν, στο κομμάτι του σχεδιασμού, της κατασκευής αλλά και των λειτουργικών ζητημάτων που θα συμπεριλαμβάνουν και το bunkering του LNG.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μεγαλύτερος Έλληνας εφοπλιστής, διαθέτει και διαχειρίζεται μέσω της Anangel έναν στόλο με περισσότερα από 50 φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, εκ των οποίων τα 40 είναι τύπου capesize, συνολικής αξίας που ξεπερνά τα  1,319 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει