Φυσικό αέριο και στα Diesel μοντέλα
Υπογράφηκαν οι όροι μετατροπής αυτοκινήτων με πετρέλαιο σε φυσικό αέριο. Νέα ώθηση δίνει στην αεριοκίνηση η πρόσφατη υπογραφή της απόφασης με την οποία καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις μετατροπής αυτοκινήτων Diesel σε φυσικό αέριο.
Η θεσμοθέτηση της δυνατότητας μετατροπής για τα οχήματα Diesel, αποτελεί συνέχεια των συντονισμένων κινήσεων που διεξάγονται όλο αυτό το διάστημα για την ολοκλήρωση του πλαισίου της αεριοκίνησης. Ήδη από το καλοκαίρι του 2014 βρίσκεται σε ισχύ η Υ.Α για την μετατροπή των οχημάτων που κινούνται με άλλο καύσιμο σε διπλού καυσίμου (αριθμός Απόφασης 10852/715/30-05-2014), με απώτερο στόχο να εναρμονιστεί η ελληνική νομοθεσία με την ευρωπαϊκή και να προωθηθεί η χρήση ενός φιλικού προς το περιβάλλον καύσιμου σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.
Η απόφαση «λύνει» τα χέρια των οδηγών και ιδιαίτερα των επαγγελματιών (ταξί, βαρέα οχήματα, λεωφορεία κλπ) και επιτρέπει στις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν το CNG στην κίνηση των επαγγελματικών τους στόλων επενδύοντας σε μια «πράσινη» επιχειρηματική στρατηγική, η οποία μεταξύ άλλων, λόγω του χαμηλού κόστους του καυσίμου, εξοικονομεί σημαντικά κεφάλαια από τον ετήσιο προϋπολογισμό. Όπως είναι γνωστό, στην Αθήνα κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου, 600 λεωφορεία ΟΣΥ, 110 απορριμματοφόρα του νομού Αττικής και αρκετά ΙΧ που κινούνται με φυσικό αέριο ενώ στις υπόλοιπες χώρες η χρήση του «πράσινου καυσίμου» είναι ακόμη πιο διαδεδομένη επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις που κάνουν λόγο για δεκαπλασιασμό της χρήσης του φυσικού αερίου στις ευρωπαϊκές μεταφορές (έρευνα ευρωπαϊκού οργανισμού ACER).