Φυσικό αέριο και σε οχήματα με diesel

Φυσικό αέριο και σε οχήματα με diesel

Αυξάνεται η μετατροπή αυτοκινήτων μετά τη θεσμοθέτηση του 2015

Νέα ώθηση στην αεριοκίνηση, έδωσε το 2015 και η απόφαση με την οποία καθορίστηκαν οι όροι και οι προϋποθέσεις μετατροπής αυτοκινήτων με diesel σε φυσικό αέριο.
Πρόκειται για απόφαση που «έλυσε» τα χέρια των οδηγών και ιδιαίτερα των επαγγελματιών (ταξί, βαρέα οχήματα, λεωφορεία κλπ), καθώς επέτρεψε στις εταιρείες να χρησιμοποιήσουν το CNG στην κίνηση των επαγγελματικών τους στόλων, επενδύοντας σε μια «πράσινη» επιχειρηματική στρατηγική, η οποία μεταξύ άλλων, λόγω του χαμηλού κόστους του καυσίμου, εξοικονομεί σημαντικά κεφάλαια από τον ετήσιο προϋπολογισμό. Ήδη στην Αθήνα, κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου, αλλά και 600 λεωφορεία ΟΣΥ, 110 απορριμματοφόρα του νομού Αττικής και αρκετά ΙΧ που κινούνται με φυσικό αέριο, αριθμοί οι οποίοι ακολουθούν απόλυτα ανοδική πορεία τη φετινή χρονιά.
Η εν λόγω απόφαση μάλιστα, κινείται και προς την κατεύθυνση της επίτευξης του ευρωπαϊκού στόχου 20-20-20 για την ανάπτυξη φιλοπεριβαλλοντικών στρατηγικών, η οποία παραμένει και για την Ελλάδα μία σημαντική πρόκληση.

10πλασιάζεται η χρήση φυσικού αερίου στις ευρωπαϊκές μεταφορές

Η πρόθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης άλλωστε, να κινηθεί προς το φυσικό αέριο για περιβαλλοντικούς λόγους, επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία της τελευταίας μελέτης του ευρωπαϊκού οργανισμού, ACER, ο οποίος αποτελεί συντονιστικό όργανο των ρυθμιστικών αρχών ενέργειας των ευρωπαϊκών χωρών. Βάσει αυτών λοιπόν, αναμένεται ραγδαία αύξηση της χρήσης του φυσικού αερίου στις ευρωπαϊκές μεταφορές, η οποία και πρόκειται να δεκαπλασιαστεί μέχρι το 2025, με τόσο τις χερσαίες, όσο και τις θαλάσσιες μεταφορές βαρέως τύπου, να αποτελούν τον βασικό τομέα χρήσης του συγκεκριμένου καυσίμου.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει