Εγκατάσταση CNG με εγγύηση, χαμηλή προκαταβολή και δόσεις.

Το Φυσικό Αέριο Κίνησης CNG είναι το πλέον Οικολογικό αλλά και Οικονομικό Καύσιμο Κίνησης Οχημάτων. Σε περισσότερες από 80 χώρες το φυσικό αέριο θεωρείται το πρώτο σε χρήση καύσιμο κίνησης, ενώ στις υπόλοιπες αρχίζει να ανεβαίνει σε ποσοστά χρήσης (κίνησης οχημάτων) τόσο στον ιδιωτικό (Ι.Χ.) όσο και στο δημόσιο τομές (οχήματα δημόσιας χρήσης).

 

Ήδη αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να παράγουν εξ εργοστασίου μοντέλα με δυνατότητα καύσης φυσικού αερίου, ρίχνοντας μια πονηρή ματιά στο άμεσο μέλλον. Το Φυσικό Αέριο Κίνησης είναι το πιο φθηνό Καύσιμο σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα καύσιμα κίνησης, συμπεριλαμβανομένου του Υγραερίου και του Diesel. Δουλεύει σε 200-240bar πίεση, κάτι που σαφώς και απαιτεί υψηλών Προδιαγραφών και Πιστοποιήσεων Υλικά για την Εγκατάσταση, όπως το ΚΙΤ (συσκευή), τη Δεξαμενή, τις Βαλβίδες, κτλ.

 

Από τι αποτελείται η Εγκατάσταση Συσκευής Φυσικού Αερίου Κίνησης

Κατ’ αρχάς από την κατάλληλη Συσκευή CNG ώστε να διασφαλίζεται η σωστή λειτουργία του Κινητήρα, σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, τόσο στη χρήση Φυσικού Αερίου όσο και στη βενζίνη.

 

Δεξαμενή CNG

Οι Δεξαμενές Φυσικού Αερίου λόγω της φύσης του καυσίμου, διατίθενται μόνο σε κυλινδρική μορφή (δεν υπάρχει τύπος για τη ρεζέρβα του οχήματος, όπως στο Υγραέριο). Παρέχουν μικρή αυτονομία (λόγω των υψηλών πιέσεων) και για αυτό σε πολλές περιπτώσεις προτείνεται η τοποθέτηση περισσοτέρων από μία δεξαμενών.

 

Υπάρχουν δύο βασικοί Τύποι Δεξαμενών CNG.

Οι Τύπου-1 Δεξαμενές που είναι σιδερένιες, με χαρακτηριστικό το μεγάλο τους βάρος, σε σχέση βεβαίως με την αντίστοιχη αυτονομία που παρέχουν.

Οι Τύπου-4 Δεξαμενές είναι Ελαφριών Κραμάτων, με χαρακτηριστικό το μικρό τους βάρος, αλλά βεβαίως και το υψηλό τους κόστος. 

 

Ποια Δεξαμενή και γιατί;

Μια Δεξαμενή Φυσικού Αερίου δεν μπορεί να παρέχει την αντίστοιχη αυτονομία που παρέχει μια Δεξαμενή Υγραερίου ή Δεξαμενή Βενζίνης. Αυτό σημαίνει πως στο Φυσικό Αέριο, η επιλογή της Δεξαμενής απαιτεί ανάλυση της χρήσης εκάστου οχήματος.

 

Ένα όχημα που διανύει καθημερινά πολλά χιλιόμετρα εντός περιοχών που λειτουργούν Πρατήρια Φυσικού Αερίου, μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του με μία Δεξαμενή. Εν αντιθέσει, ένα όχημα που επιθυμεί μεγάλη αυτονομία, για μακριά ταξίδια, θα πρέπει θα κινηθεί στην επιλογή τοποθέτησης πολλαπλών Δεξαμενών, επιδιώκοντας τη μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία. Οι Τύπου-1 Δεξαμενές αυξάνουν αρκετά το βάρος του οχήματος, κάτι που έχει επίδραση και στις επιδόσεις και στη κατανάλωση.

 

Για αυτό το λόγο προτείνεται η χρήση τους είτε σε Ι.Χ. αυτοκίνητα, τα οποία όμως δεν απαιτούν τη χρήση πολλαπλών Δεξαμενών (καλύπτουν τις ανάγκες με μια Δεξαμενή), είτε σε Επαγγελματικά Οχήματα (που ούτως ή άλλως έχουν τη δυνατότητα επιπλέον φόρτωσης). Εν αντιθέσει, οι Τύπου-4 δεν αυξάνουν πολύ το βάρος, και μπορεί να επιλέγονται και σε Ι.Χ. οχήματα αλλά και σε Επαγγελματικά.

 

Συντήρηση

Η Συντήρηση της Συσκευής πρέπει να γίνεται κάθε 20.000χλμ ή 12 μήνες από το προηγούμενο service και περιλαμβάνει μια σειρά εργασιών συντήρησης αναλόγως το ποιο service γίνεται.

Η Συντήρηση της Δεξαμενής πρέπει να γίνεται κάθε 4 χρόνια και να ακολουθεί πιστά τις διατάξεις της Νομοθεσίας της Ε.Ε.

 

HOUMAS AUTOGAS

Η HOUMAS AUTOGAS στον Πειραιά με παρουσία στο χώρο της αυτοκίνησης από το 1965, μέσω της αποκλειστικής συνεργασίας με τα συστήματα αεριοκίνησης OPTIMA Nano & Expert της Πολωνικής εταιρείας ALEX SP ZOO, είναι σε θέση να σας βοηθήσει να επιλέξετε την βέλτιστη λύση για το δικό σας αυτοκίνητο. Προσφέρει εγκαταστάσεις με προκαταβολή από 250 € και πολλές μηνιαίες δόσεις.

 

Εγγύηση Εγκατάστασης

Η HOUMAS AUTOGAS, παρέχει Γραπτή Εγγύηση για κάθε Εγκατάσταση, η οποία καλύπτει και τα εξαρτήματα και τη καλή λειτουργία του Κινητήρα εκάστου οχήματος.

Σε αυτοκίνητα δε που ισχύει η Εργοστασιακή Εγγύηση Κινητήρα, η HOUMAS AUTOGAS καλύπτει και την Εγγύηση του κατασκευαστή.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει