Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Citaro NGT

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο Citaro NGT

Στην Διεθνή Έκθεση Busworld 2015 του Βελγίου (16-21/10), η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα γενιά του αστικού λεωφορείου Citaro με κινητήρα που κάνει αποκλειστική χρήση φυσικού αερίου ως καύσιμο.

 

Το νέο Mercedes-Benz Citaro NGT (Natural Gas Technology) που η γερμανική εταιρεία παρουσίασε στην πρόσφατη Διεθνή Έκθεση για τον κλάδο των λεωφορείων «Busworld 2015» (Kortrijk, Βέλγιο), εμφανίζει πολλαπλές και σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με τον προκάτοχο του.

 

Μια από τις σημαντικότερες εξ αυτών είναι ο νέος, 6κύλινδρος κινητήρας M 936 με χωρητικότητα 7,7λτ. που αποδίδει ισχύ 302 ίππων και μέγιστη ροπή 1.200Nm, η οποία διατηρείται σταθερή στο φάσμα των 1.200 – 1.600 σ.α.λ.

 

Το εν λόγω μηχανικό σύνολο κάνει χρήση μόνο του φυσικού αερίου ως καύσιμο και είναι σε θέση να επιτύχει μειωμένη μέση κατανάλωση κατά 15% – 20% σε σχέση με τον προκάτοχο του.

 

Παράλληλα, οι δεξαμενές φυσικού αερίου του νέου Citaro NGT έχουν αυξημένη χωρητικότητα (227λτ. από 190λτ.) παρόλα αυτά, το συνολικό βάρος του συστήματος έχει μειωθεί κατά 45 κιλά.

 

Σε συνδυασμό με το μειωμένο βάρος του κινητήρα καθώς τις διάφορες επεμβάσεις σε άλλους τομείς του οχήματος, έχει επιτευχθεί η αύξηση του αριθμού των επιβατών που το νέο Citaro NGT μπορεί να υποστηρίξει.

 

Συγκεκριμένα, οι απλές εκδόσεις του οχήματος μπορούν να υποστηρίξουν πλέον έως 96 επιβάτες (από 93) και οι αρθρωτές έως 153 (από 149) άτομα αντίστοιχα.

 

Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως η Mercedes-Benz ανακοινώνει πως τα διαστήματα μεταξύ των service του νέου Citaro NGT έχουν αυξηθεί από τα 45.000 χλμ. στα 60.000 χλμ.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει