«Στροφή» στο φυσικό αέριο και για τις αυτοκινητοβιομηχανίες

Νέες τάσεις κίνησης οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα

Πλήθος οχημάτων κυκλοφορούν ήδη και στην Ελλάδα

Η κίνηση οχημάτων με φυσικό αέριο αποτελεί την πιο άμεση, πρακτική, ρεαλιστική και με το μικρότερο κόστος, εφαρμόσιμη λύση, αυτή τη στιγμή στον πλανήτη. Προσφέρει εξαιρετική οικονομία, η οποία μπορεί να φθάσει ακόμη και το 66% σε σχέση με τη βενζίνη, ενώ καταγράφει εντυπωσιακές επιδόσεις ως καύσιμο κίνησης και για το περιβάλλον. Συγκεκριμένα, οι κινητήρες φυσικού αερίου εκπέμπουν σε σχέση με τη βενζίνη 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα, 95% λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα, 80% λιγότερους υδρογονάνθρακες και 30% λιγότερα οξείδια του αζώτου, ενώ το ίδιο το φυσικό αέριο δεν περιέχει θείο και σωματίδια που προκαλούν το νέφος, μόλυβδο ή βαριά ίχνη μετάλλων και τοξικά πρόσθετα μόλυβδου ή βενζολίου. Επιπλέον, οι κινητήρες φυσικού αερίου επιτυγχάνουν και σημαντικό περιορισμό της ηχορύπανσης, συμβάλλοντας με ακόμα έναν τρόπο στη βελτίωση της ποιότητας ζωής μας.
Αυτοί είναι λοιπόν και οι λόγοι που το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχει στραφεί πλέον στην κατασκευή οχημάτων που να υποστηρίζουν το φυσικό αέριο ως βασικό καύσιμό τους, με εταιρείες όπως η Citroen, η Fiat, η Honda, η Mercedes, η Peugeot, η Renault, η Toyota, και η Volvo, να έχουν ήδη παρουσιάσει οχήματα διπλής τροφοδοσίας (φυσικού αερίου και βενζίνης), ενώ την εμφάνισή τους έχουν κάνει και τα πρώτα οχήματα αποκλειστικά για φυσικό αέριο.
Αρκετά εξ αυτών δε, κυκλοφορούν πλέον και στην Ελλάδα, καθώς οι εγχώριες αντιπροσωπείες έχουν ήδη λανσάρει στην αγορά, μοντέλα όπως το Audi A3 g-tron 1.4, το Skoda Octavia 1.4 G-TEC, το SEAT Leon 1.4 TGI, το VW Golf 1.4 TGI, το Mercedes E 200 NGT, το Fiat Panda 0.9 TwinAir Turbo Natural Power 80 PS, το Fiat Qubo 1.4 70 PS Natural Power, το VW Passat 1.4 TSI 150 PS EcoFuel και διάφορά άλλα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει