Regola (ZeniΘ): Στόχος να στηρίξουμε τα ελληνικά νοικοκυριά

Με νέες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές αναμένεται να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιό της η ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, η οποία μετονομάστηκε σε ΖeniΘ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Frederico Regola μίλησε στο insider.gr για τη νέα ταυτότητα της εταιρείας η οποία βασίζεται μεταξύ άλλων και σε συνέργειες με στόχο να μειωθούν τα περιφερειακά έξοδα των νοικοκυριών, ενώ θετικά είναι και τα μηνύματα από τη βιομηχανία.

-Η ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ γίνεται ΖeniΘ και «κάνει άνοιγμα» σε ολόκληρη την Ελλάδα με δύο τολμηρά βήματα: την προσφορά συνδυαστικών υπηρεσιών ρεύματος και αερίου και τη διάθεση πρόσθετων παροχών άσχετων με την ενέργεια. Πρόκειται για μια πρωτότυπη κίνηση. Πρακτικά πώς και σε ποιους θα διαθέσετε αέριο και ρεύμα;

Όπως το είπατε, είναι κάτι πρωτοποριακό για την ελληνική αγορά, και ταυτόχρονα εξαιρετικά επωφελές για τον καταναλωτή. Η ZeniΘ είναι ο πρώτος ολιστικός πάροχος ενέργειας, προσφέροντας και ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο και μια σειρά από υπηρεσίες που συνδράμουν στην εξοικονόμηση του ελληνικού νοικοκυριού. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε και την ZeniΘ Dual Energy, που προσφέρει ειδικές εκπτώσεις σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν συνδυαστική ενέργεια. Τα συνδυαστικά προϊόντα προσφέρονται οπουδήποτε στην Ελλάδα υπάρχει δίκτυο φυσικού αερίου, ενώ ηλεκτρικό ρεύμα προμηθεύουμε όλους τους Έλληνες. Αυτό αποτέλεσε και το ορόσημο για την αλλαγή μας από ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ σε ZeniΘ, καθώς τώρα είμαστε πανελλαδική εταιρεία ενέργειας.

-Οι προσφερόμενες υπηρεσίες θα αφορούν στην Αττική. Σε πόσο καιρό προβλέπετε επέκταση και σε νέες περιοχές;

Έχοντας εδραιώσει τις σχέσεις μας με τους εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες μας στη Θεσσαλονίκη και τη Θεσσαλία, στους οποίους είναι διαθέσιμα τα συνδυαστικά πακέτα, πρωταρχικός μας στόχος είναι η Αττική. Λόγω του αναπτυγμένου δικτύου του φυσικού αερίου, η Αττική είναι για μας το μεγάλο «pool» νέων πελατών, καθώς μπορούν να προμηθεύονται το συνδυαστικό μας πακέτο ενέργειας – και φυσικό αέριο και ρεύμα. ‘Οσο το δίκτυο φυσικού αερίου θα επεκτείνεται, μέσω των Εταιρειών Διανομής Αερίου, τόσο θα μπορούμε και εμείς να επεκτεινόμαστε. Στην υπόλοιπη Ελλάδα, μπορούμε ήδη, και το κάνουμε, να προσφέρουμε ηλεκτρικό ρεύμα.

-Ποιά είναι η πρώτη εικόνα για την ανταπόκριση της αγοράς στην Αττική;

Ηδη έχουμε πελάτες σε όλη την Ελλάδα τους οποίους προμηθεύουμε με φυσικό αέριο, και φυσικά και στην Αττική, όπου υπάρχει δίκτυο φυσικού αερίου.
Έχοντας ως παρακαταθήκη τα 18 χρόνια εμπειρία μας στην Ελλάδα στην παροχή ενέργειας μέσω του αερίου και με την είσοδό μας τώρα στην ηλεκτρική ενέργεια, είμαστε ήδη μια από τις top of mind επιλογές ως προμηθευτής συνδυαστικών ή μεμονωμένων προϊόντων ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου. Οι πρώτες ενδείξεις είναι πολύ ενθαρρυντικές και απόδειξη του ότι προσφέρουμε ένα προϊόν που έλειπε από το ελληνικό νοικοκυριό αλλά και τη βιομηχανία.

-Ποιους τομείς αφορούν οι επερχόμενες συνεργασίες; θα είναι κάτι ανάλογο την προσφορά υπηρεσιών που ήδη υπάρχει μέσω της ΕΥ CLUB;

Στόχος μας είναι να στηρίξουμε το ελληνικό νοικοκυριό και να ανακουφίσουμε τον οικογενειακό προϋπολογισμό των πελατών μας από περιφερειακά έξοδα εκτός ενέργειας. Αυτό είναι το κριτήριο για τις επερχόμενες συνεργασίες, όπως έγινε πράγματι με το EY CLUB που προσφέρει την κάρτα υγείας, με τη δυνατότητα για δωρεάν εξετάσεις για όλη την οικογένεια. Στις επόμενες ημέρες θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε και νέες υπηρεσίες, πάντα βασισμένοι στις ανάγκες των υφιστάμενων και νέων πελατών μας.

-Πώς θα υποστηριχθεί σε επίπεδο επενδύσεων το νέο αυτό άνοιγμα που κάνει η επιχείρηση;

Επενδύσαμε ήδη σημαντικά στην online εξυπηρέτηση του πελάτη, ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη του για εξοικονόμηση χρόνου και ταχύτητα εξυπηρέτησης. Έτσι δημιουργήσαμε την πλατφόρμα myzeniΘ όπου ο πελάτης μπορεί να υποβάλλει τις αιτήσεις του, να πληρώνει τους λογαριασμούς του και να «συνομιλεί» με την εταιρεία για θέματα του λογαριασμού του που τον απασχολούν. Αναβαθμίσαμε τη σελίδα μας, τη https://www.zenith.gr/, με πολλές χρήσιμες πληροφορίες, μεταξύ αυτών για τα προσφερόμενα πακέτα και τις υπηρεσίες μας, χρήσιμα τηλέφωνα που έχουν να κάνουν με τις υπηρεσίες μας ρεύματος και φυσικού αερίου, για διαδικασίες σύνδεσης, ενώ δημιουργήσαμε και προφίλ σε όλες σχεδόν τις social media πλατφόρμες, ώστε να μπορεί να μας βρίσκει κάθε στιγμή (Facebook,Linkedin, Instagram, Twitter).

Εκσυγχρονίσαμε πλήρως και το τηλεφωνικό μας κέντρο εξυπηρέτησης, που λειτουργεί 6 από τις 7 ημέρες της εβδομάδας και απαντάει στο 18321. Τέλος, επανδρωθήκαμε με εξειδικευμένα στελέχη που σε συνεργασία με την ομάδα που προϋπήρχε είναι έτοιμοι να αναλάβουν τις προκλήσεις που έρχονται με επιτυχία και γνώμονα την άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη. Ανακαινίσαμε και τα 7 μας καταστήματα, ώστε να είναι πιο φιλικά για τους πελάτες μας και με τη νέα ονομασία μας, καθώς δεν ξεχνούμε πόσο σημαντικό γιατί είναι για τους καταναλωτές να έχουν μια προσωπική και δια ζώσης επαφή. Ασφαλώς, έπονται ακόμα πολλά βήματα, όπως το άνοιγμα των γραφείων μας και στην Αττική, αλλά και επιπλέον επωφελείς υπηρεσίες, που θα ανακοινώνονται σταδιακά.
Όπως έχουμε αποδείξει εξάλλου, δεν εφησυχάζουμε. Είμαστε ήδη στην πρώτη θέση πανελλαδικά σε αριθμό ενεργών συνδέσεων φυσικού αερίου και στοχεύουμε να γίνουμε και ο νούμερο 1 πανελλαδικός πάροχος ενέργειας. Για να το επιτύχουμε αυτό ασφαλώς στηριζόμαστε και στον μέτοχό μας, την ιταλική ΕΝΙ, έναν παγκόσμιο κολοσσό της ενέργειας, που 18 χρόνια τώρα επενδύει στην Ελλάδα και θα το κάνει με ακόμη μεγαλύτερη ένταση στο άμεσο μέλλον.

ECO & Οικονομία

Μπορεί επίσης να σας αρέσει