Ο νέος 1.5 TGI Evo, αποδεικνύει την πίστη της VW στο φυσικό αέριο

Η Volkswagen παρουσίασε στο Vienna Motor Symposium, τρία νέα συστήματα κίνησης: το νέο υβριδικό σύστημα 48 V, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του στο επόμενο Golf, όγδοης γενιάς, το 2019,  νέους κινητήρες ντίζελ υψηλής τεχνολογίας που θα είναι επίσης διαθέσιμοι ως υβριδικές παραλλαγές. και ένα προηγμένο κινητήρα φυσικού αερίου.

Οι τεχνολογίες που παρουσιάστηκαν στη Βιέννη, είναι παγκόσμιες πρεμιέρες και αποτελούν βασικό κομμάτι της νέας, προοδευτικά ευθυγραμμιζόμενης, στρατηγικής της Volkswagen που συνδυάζει κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου, νέα υβριδικά συστήματα και καθαρά ηλεκτρικούς κινητήρες.

Με αυτό το συνδυασμό, η Volkswagen θα πληροί, μεταξύ άλλων, το στόχο των 95 g / km για το στόλο των εκπομπών CO2 που προβλέπεται στην ΕΕ από το 2020.

Ο νέος κινητήρας φυσικού αερίου 1.5 TGI Evo (EA211 Evo), αποδεικνύει την πίστη της γερμανικής εταιρίας στο φυσικό αέριο. Ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.5 TGI Evo, είναι εξοπλισμένος με  στροβιλοσυμπιεστή τελευταίας γενιάς με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας και βασίζεται στον κινητήρα 1.5 TSI ACT BlueMotion.

Όπως και ο αντίστοιχος κινητήρας βενζίνης, ο εξίσου ισχυρός κινητήρας φυσικού αερίου αποδίδει τα ίδια, 130 άλογα με 200 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 1.400 έως και τις 4.500 σ.α.λ.

Στόχος της VW είναι να αυξήσει την παραγωγή των κινητήρων φυσικού αερίου που λειτουργούν αποτελεσματικά χωρίς να προκαλούν εκπομπές σωματιδίων. Στη γερμανική αγορά, οι κινητήρες φυσικού αερίου αντιπροσωπεύουν ήδη τον τύπο κίνησης με την μεγαλύτερη ανάπτυξη

Με την μέση κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 3.5 κιλά φυσικού αερίου ανά 100 χιλιόμετρα, η αυτονομία του στην τρέχουσα γενιά Golf αγγίζει τα 490 χιλιόμετρα ενώ η αυτόματη μετάβαση στη βενζίνη, αυξάνει τη μέγιστη απόσταση που μπορεί να κινηθεί το αυτοκίνητο κατά 190 χιλιόμετρα.

Η παραγωγή του 1.5 TGI Evo κινητήρα είναι προγραμματισμένη να ξεκινήσει εντός του έτους.

ECO & Αεριοκίινηση

Μπορεί επίσης να σας αρέσει