Μείωσε το κόστος μετακίνησης του στόλου σου με επαγγελματικά CNG

Το φυσικό αέριο χαράσσει την δική του «πράσινη» γραμμή στην ανάπτυξη και μετατρέπει τον κλάδο των επαγγελματικών μεταφορών σε έναν τομέα προστιθέμενης αξίας για την οικονομία με κριτήριο την εξοικονόμηση ενέργειας, το κόστος και την προστασία του περιβάλλοντος. 

 

H ελληνική αγορά της αεριοκίνησης αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια με γοργούς ρυθμούς χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες που επιτελεί τα τελευταία χρόνια η ΔΕΠΑ για να ανοίξει τον δρόμο στην αεριοκίνηση με επενδύσεις σε υποδομές και εξασφάλιση ανταγωνιστικών τιμών και εγγυήσεων και για τους επαγγελματίες οδηγούς.

 

Η Mercedes-Benz, η FIAT, η Volkswagen, η Οpel, η Skoda, η Seat και η Renault εξυπηρετούν το ελληνικό καταναλωτικό κοινό και τις εταιρείες που διαθέτουν επαγγελματικούς στόλους με CNG εκδόσεις, οι οποίες είναι διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο και βενζίνη) για μεγαλύτερη αυτονομία.

 

Στην ελληνική αγορά, διαθέσιμες επιλογές στα επαγγελματικά οχήματα φυσικού αερίου είναι τα εξής μοντέλα:

 

VW Caddy TGI

Διαθέσιμο σε επαγγελματικές εκδόσεις με κανονικό ή μακρύ (Maxi) μήκος, το νέο VW Caddy TGI BlueMotion, εφοδιάζεται με ένα μηχανικό σύνολο 1,4λτ. που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και μέγιστη ροπή 200 Nm. Tο Caddy TGI BlueMotion επιδεικνύει αυτονομία έως 630 χλμ. (860 χλμ., εκδόσεις Maxi) ,την ίδια στιγμή που ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης παραμένει αναλλοίωτος στα 3.200 λτ. (Caddy Van) ή στα 4.130 λτ. (Caddy Maxi Van) αντίστοιχα.

– 1,4 λτ. κινητήρας 109 ίππων

– Κατανάλωση φυσικού αερίου 4 κιλά/100 χλμ.

– Εκπομπές ρύπων 112 γρ./χλμ.

– Κόστος κατανάλωσης*: 5 ευρώ/100 χλμ.

 

Mercedes-Benz Sprinter NGT

Το Mercedes-Benz Sprinter NGT (Natural Gas Technology) είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μονό (φυσικό αέριο) ή διπλό τύπο καυσίμου (βενζίνη/φυσικό αέριο). Ανάλογα με το μεικτό βάρος του (3,5t. ή 5,0t.), το Sprinter NGT μπορεί να εφοδιαστεί με έξι δεξαμενές CNG συνολικής χωρητικότητας 46 κιλών, ή τρεις δεξαμενές 39 κιλών αντίστοιχα. Σε κάθε
περίπτωση, το Mercedes-Benz Sprinter NGT εμφανίζει μέγιστη αυτονομία έως και 1.200 χλμ. με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του να κυμαίνεται από τα 1.150 – 3.466 κιλά ανάλογα με την έκδοση.

– 1,8 λτ. TFSI κινητήρας 156 ίππων

– Κατανάλωση φυσικού αερίου 8,8 κιλά/100 χλμ.

– Εκπομπές ρύπων 254 γρ./χλμ.

– Κόστος κατανάλωσης*: 7,8 ευρώ/100 χλμ.

 

Fiat Doblo Cargo

Μια από τις πληρέστερες προτάσεις της ελληνικής αγοράς στα Vanette, το Doblo διακρίνεται και για την μεγάλη ποικιλία εκδόσεων ως προς τους κινητήρες του. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, ένα μηχανικό σύνολο 1,4λτ. Που αποδίδει ισχύ 120 ίππων ενώ, αναλόγως της έκδοσης του αμαξώματος (κανονική ή Maxi) συνδέεται με 4 ή 5 δεξαμενές φυσικού αερίου χωρητικότητας έως και 22,5 κιλά. Είναι διαθέσιμο με ωφέλιμο χώρο φόρτωσης από 3,4 – 4,2 κ.μ. και δυνατότητα μεταφοράς φορτίων έως 1.000 κιλών. Αντίστοιχα, ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος 1.820 χλστ. (2.170 χλστ. στις εκδόσεις Maxi) χωρίς την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού, πλάτος 1.714 χλστ. και ύψος 1.305 χλστ. αντίστοιχα.

– 1,4 λτ. Fire T-Jet κινητήρας 120 ίππων

– Κατανάλωση φυσικού αερίου 4,9 κιλά/100 χλμ.

– Εκπομπές ρύπων 134 γρ./χλμ.

– Κόστος κατανάλωσης*: 5,5 ευρώ/100 χλμ.

 

Iveco Daily

Ο 3,0λιτρος κινητήρας της FPT αποδίδει ισχύ 136 ίππων και μέγιστη ροπή 350Nm από τις 1.500 σ.α.λ. καλύπτοντας απόλυτα τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του. Χάρη στην πληρέστατη γκάμα εκδόσεων του, το Iveco Daily είναι σε θέση να καλύψει πολλαπλές λύσεις με τις εκδόσεις Van να έχουν μεικτό βάρος από 3,3 – 7,0t. και ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από 7,3 – 19,6κ.μ., μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας.

– 3 λτ. κινητήρας 136 ίππων

– Κατανάλωση φυσικού αερίου 8,9 κιλά/100 χλμ.

– Εκπομπές ρύπων 222 γρ./χλμ.

– Κόστος κατανάλωσης*: 7,9 ευρώ/100 χλμ.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει