Με το νέο VW Polo TGI κάνεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 13,50 ευρώ!

Με το νέο VW Polo TGI κάνεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 13,50 ευρώ!

Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 13,50 ευρώ: To VW Polo με τον κινητήρα βενζίνης-φυσικού αερίου συνδυάζει όλα τα προτερήματα του γερμανικού μοντέλου, με την εξαιρετική οικονομία κίνησης που προσφέρει το CNG καύσιμο.

Το VW Polo αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας του δίνοντας έμφαση στην ευρυχωρία, στην άνεση και στην ποιοτική του κατασκευή. Η έκδοση TGI με κινητήρα διπλού καυσίμου, που λειτουργεί με φυσικό αέριο ή με βενζίνη όταν εξαντληθεί το απόθεμα του πρώτου, πέρα από τα παραπάνω έρχεται να προσθέσει και την κορυφαία οικονομία καυσίμου, αποτελώντας την ιδανική επιλογή για αυτούς, που κάθε χρόνο βλέπουν στο κοντέρ τους να έχουν προστεθεί πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Αισθητικά, η έκδοση της Polo με φυσικό αέριο (CNG) δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδοχές του μοντέλου.

Από 15.990 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό

Το «χιλιάρι» Polo με τον κινητήρα CNG των 90 ίππων είναι διαθέσιμο με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλεια (από στάνταρ τροχούς αλουμινίου 15 ιντσών, κλιματισμό και κορυφαίο σύστημα infotainment με οθόνη 6,5 ιντσών, μέχρι σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και φώτα LED. Για όλα αυτά το τίμημα ανέρχεται στα 15.990 ευρώ, πακέτο που το θεωρούμε πιο συμφέρον συγκριτικά με τα 16.600 ευρώ που απαιτούνται για την βασική και πιο λιτή έκδοση Trendline, με τον TDI πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων. Πόσο μάλλον με την πιο πλούσια diesel έκδοση Comfortline του ίδιου κινητήρα που κοστίζει 17.250 ευρώ…

info

Το φυσικό αέριο καύσιμο αποτελεί την οικονομικότερη στην αγορά και τη χρήση «πράσινη» λύση. Η εξέλιξη του στη χώρα μας γίνεται με αλματώδεις ρυθμούς, κάτι που φαίνεται τόσο από την σταδιακή αύξηση των πρατηρίων σε όλη την επικράτεια, όσο και από το λανσάρισμα νέων μοντέλων που εισάγουν στη γκάμα τους κινητήρες διπλού καυσίμου με CNG.

Κινητήρας: Οικονομικός άνευ προηγουμένου

Κάτω από το καπό του Polo συναντάμε μια τροποποιημένη εκδοχή του 1,0 λίτρου TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος για την περίσταση έχει δεχθεί ειδικές επεμβάσεις ώστε να χρησιμοποιεί ως καύσιμο και το φυσικό αέριο. Αρχικά, από πλευράς απόδοσης έχει μέγιστη ισχύ 90 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και ροπή 160 Nm μεταξύ 1.800 και 3.800 σ.α.λ.

Με χρήση φυσικού αερίου η κατανάλωση βάση των μετρήσεών μας είναι 3,8 κιλά CNG/100 χλμ., το οποίο σημαίνει αντίστοιχα και πραγματική αυτονομία 300 χιλιομέτρων, η οποία σε συνθήκες ταξιδιού φτάνει σχεδόν τα 400 χλμ., ενώ συνδυαστικά και με τη βενζίνη το νούμερα φτάνει στα 1.000 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Πάντως σε περίπτωση που ξεμείνετε από καύσιμο και κινηθείτε με βενζίνη η μέση κατανάλωση είναι 6,4 λτ,/100 χλμ.

Ο εν λόγω κινητήρας αποδείχθηκε άκρως αποτελεσματικός σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, με γραμμική λειτουργία, ωστόσο σε συνθήκες πίεσης δεν μπορούσε να κρύψει την 3κύλινδρη φύση του. Το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση και αποτελεσματικό κούμπωμα, ενώ το τίμημα της οικονομίας το βλέπουμε στις επιδόσεις, με το 0-100 να ολοκληρώνεται σε 12,6 δλ.(12,8 με βενζίνη), το 60-100 και 80-120 με 4η και 5η σε 11,6 (12,0) και 18,5 δλ.(19,6), αντίστοιχα.

 

Εσωτερικό: Με τη σφραγίδα ποιότητας του Polo

H καμπίνα του νέου Polo είναι με διαφορά η ποιοτικότερη στην κατηγορία, αίσθηση την οποία τονίζει η λάμψη από τον πλούσιο εξοπλισμό και την μεγάλη οθόνη αφής 6,5 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.  Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή όπως έχουμε δει και στις άλλες εκδόσεις δεν επιδέχεται αμφισβήτησης, ενώ και εργονομικά δεν έχεις να του προσάψεις κάτι.

Και σε αυτή την έκδοση φυσικά, το Polo είναι από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας, προσφέροντας αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι των επιβατών. Πάντως συγκριτικά με τις υπόλοιπες εκδόσεις, μείωση παρατηρείται στο χώρο αποσκευών, που λόγω της ύπαρξης δεξαμενής CNG, έχει περιοριστεί από τα 355 λίτρα στα 255.

Στο δρόμο: Στιβαρό και σίγουρο

Ο οδηγικός χαρακτήρας του Polo δεν αλλοιώνεται στην έκδοση φυσικού αερίου. Όπως έχουμε δει λοιπόν, η στιβαρότητα που επιδεικνύει στο δρόμο είναι εξαιρετική, ακόμα και σε δύσκολα κομμάτια με στροφές, με σίγουρο πάτημα και ανώτερο αίσθημα ασφάλειας για τον οδηγό. Από την άλλη, η διασκέδαση δεν είναι στο ρεπερτόριο του γερμανικού μικρού, μειώνοντας έτσι το fun to drive στοιχείο του χαρακτήρα του, παρά την πολύ καλή πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης και τα πολύ ψηλά περιθώρια πρόσφυσής του.

Πέραν αυτών, η ανάρτησή του αποδεικνύεται αποτελεσματική στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών που θα συναντήσετε στους ελληνικούς δρόμους, κρατώντας τους κραδασμούς έξω από την καμπίνα, χωρίς να θορυβεί, προσφέροντας έτσι μεγάλα επίπεδα άνεσης στους επιβάτες. Κορυφαίο οδηγικο χαρακτηριστικό του Polo και σε αυτήν την έκδοση πάντως εξακολουθεί να είναι η ποιότητα κύλισής του, που θυμίζει μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας.