Η «value for money» λύση του υγραερίου

Η «value for money» λύση του υγραερίου

Κόντρα στις αυξήσεις του νέου μνημονίου το LPG δίνει τη λύση, μειώνοντας κατά 50% το κόστος των μετακινήσεων

Πονοκέφαλο στα ελληνικά νοικοκυριά φέρνουν τα νέα μέτρα, τα οποία μειώνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Ανάμεσα στα έξοδα, από τα πιο σημαντικά είναι αυτό που αφορά τις μετακινήσεις και το αυτοκίνητο. Το ευχάριστο όμως στην προκειμένη περίπτωση-όσο και αν ακούγεται οξύμωρο- είναι πως το μόνο που αυξάνεται με τα νέα πακέτα μέτρων είναι τα ασφάλιστρα και το τεκμήριο για τα 2.500 κυβικά και πάνω. Δηλαδή η επιβάρυνση είναι μικρή στην πράξη, βάζοντας τα πράγματα κάτω με χαρτί και μολύβι…

Η αύξηση του κόστους διαβίωσης όμως, απαιτεί την μείωση όλων των εξόδων και την εύρεση επιπλέον κερδών. Και ΕΔΩ έρχεται να δώσει τη ΛΥΣΗ το ίδιο το αυτοκίνητο. Πως; Μειώνοντας τα έξοδα μετακίνησης στο μισό με τη χρήση ενός συστήματος LPG. Και έτσι, το όφελος που μπορεί να έχει κάποιος που διανύει ακόμα και λίγα χιλιόμετρα ετησίως (π.χ. 10.000 χλμ.) μπορεί να είναι παραπάνω από 700 ευρώ, ανάλογα με το αυτοκίνητο που έχει. Επομένως το κέρδος αυτό, θα μπορεί να το διαθέσει κάπου αλλού…

Παρακάτω αναφερόμαστε σε όλα τα πλεονεκτήματα που έχει για την τσέπη σας η τοποθέτηση ενός κιτ υγραερίου , αλλά και στο τι πρέπει να προσέξετε πριν και μετά την τοποθέτησή του ώστε το κέρδος να είναι πραγματικό.

Γιατί αν η εγκατάσταση δεν είναι σωστή, τότε θα δώσετε επιπλέον χρήματα για το service…

 

Απόλυτα ασφαλή τα σύγχρονα συστήματα LPG

 

Είναι δεδομένο ότι η αλματώδης εξέλιξη των συστημάτων αλλά και της υποδομής των εγκαταστατών, έφερε την πλήρη εξάλειψη όλων των «παιδικών ασθενειών». Πλέον ο κλάδος των εγκαταστατών έχει αποβάλλει κάθε είδους «ευκαιριακό» που μυρίστηκε χρήμα και μπήκε. Οι έμπειροι εγκαταστάτες προμηθεύουν το αγοραστικό τους κοινό με τα πλέον εξελιγμένα συστήματα LPG, όντας πλήρως εκπαιδευμένοι για την τοποθέτηση των συστημάτων και στο πλέον «δύστροπο» αυτοκίνητο. Επιπλέον, η τεχνολογία των συστημάτων εμφανίζει αλματώδη πρόοδο τα τελευταία χρόνια, χάρη στην ανάπτυξη συστημάτων που είναι πλήρως αυτοματοποιημένα, τα οποία ενσωματώνουν ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου οι οποίες αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, προσφέροντας με αυτό τον τρόπο την μέγιστη εξοικονόμηση και την απόλυτη προστασία του κινητήρα.

Δύο βασικά πλεονεκτήματα:

  • Προσιτό κόστος εγκατάστασης 
  • Σίγουρη – γρήγορη απόσβεση

Το κόστος εγκατάστασης εξαρτάται από το σύστημα υγραεριοκίνησης και από τον αριθμό των κυλίνδρων του κινητήρα, με ένα σύστημα για έναν 4κύλινδρο κινητήρα να ξεκινάει από τα 600 ευρώ. Όπως προείπαμε, η τιμή, εξαρτάται από τον τύπο του κινητήρα του αυτοκινήτου (δηλαδή τη χωρητικότητά του και τον αριθμό των κυλίνδρων), αλλά και από τα περιφερειακά μέρη που θα επιλεχθούν, όπως είναι η ρεζέρβα (τύπος, χωρητικότητα κτλ.).

Για παράδειγμα, για τη μετατροπή ενός 4κύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων απαιτούνται λιγότερα χρήματα, σε σχέση με ένα μηχανικό σύνολο 3.000 κυβικών εκατοστών με έξι κυλίνδρους. Ο χρόνος ολοκλήρωσης της μετατροπής προσδιορίζεται περίπου στις 2 ημέρες, καθώς εκτός από τις εργασίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν, κρίνεται αναγκαίο να γίνουν μια σειρά από δοκιμές που θα εγγυηθούν την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος.

Μόλις από 20 ευρώ το κόστος συντήρησης του συστήματος

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα υγραεριοκίνησης αποτελείται από αρκετά εξαρτήματα τα οποία κατά βάση δεν απαιτούν τρομερή συντήρηση, παρά μερικά περιφερειακά κομμάτια όπως τα φίλτρα τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα δαπανηρά, αλλά συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του συνόλου.

 

Τι περιλαμβάνει ένα τυπικό service

 

Τα διαστήματα συντήρησης εξαρτώνται από τον τύπο του συστήματος που έχετε τοποθετήσει. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα. Το πότε ακριβώς θα πάτε το αυτοκίνητό σας για service θα σας το πει ο εγκαταστάτης σας αναλόγως του kit που έχετε επιλέξει, ενώ αναγράφεται και στο book service το οποίο παραδίδεται στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου έπειτα από την εγκατάσταση. Βέβαια, οι περισσότεροι εγκαταστάτες αναφέρουν στους πελάτες τους πως καλό θα ήταν στα πρώτα 1.000 χλμ. να πηγαίνουν ξανά στον εγκαταστάτη τους ώστε να γίνεται ένας (τυπικός) διαγνωστικός έλεγχος.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει