ΕΛΤΑ: Φυσικό αέριο σε όλα τα αυτοκίνητα του στόλου

ΕΛΤΑ: Φυσικό αέριο σε όλα τα αυτοκίνητα του στόλου

Ιδιαίτερο κεφάλαιο στις προτεραιότητες της διοίκησης των Ελληνικών Ταχυδρομείων αποτελεί πλέον ο χώρος της ενέργειας. Το ενδιαφέρον δεν αφορά μόνον το θέμα της δραστηριοποίησης των ΕΛΤΑ στην προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος, όπου τα σχέδια της εταιρείας είναι φιλόδοξα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του energypress, σύντομα τα ΕΛΤΑ θα μετατρέψουν όλα τα αυτοκίνητα που διαθέτουν (μιλάμε για ένα στόλο πολλών εκατοντάδων οχημάτων) σε αεριοκίνητα. Ταυτόχρονα τα ιδιόκτητα πρατήρια της εταιρείας θα αποκτήσουν παροχή φυσικού αερίου ώστε να προμηθεύουν με το «καθαρό» και οικονομικό αυτό καύσιμο τα αυτοκίνητα των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

 

Επιπλέον, σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει συμφωνία των ΕΛΤΑ με τον Όμιλο Ελληνικά Πετρέλαια, ώστε στα πρατήρια καυσίμων των ΕΛΠΕ να εγκατασταθούν χώροι υποστήριξης των ταχυδρομικών υπηρεσιών των ΕΛΤΑ, δηλαδή χώροι για την παραλαβή – παράδοση αλληλογραφίας  – δεμάτων κ.λπ.

 

Τα πακέτα ρεύματος από τα ΕΛΤΑ

Τη δημιουργία ελκυστικών “πακέτων” που θα περιλαμβάνουν το συνδυασμό προμήθειας ρεύματος και υπηρεσιών ταχυδρομείου που και σήμερα παρέχουν τα ΕΛΤΑ θα βγάλει στην αγορά η εταιρεία, σύμφωνα με τον πρόεδρο της επιχείρησης που μίλησε σήμερα στους δημοσιογράφους. Ο συνδυασμός αφορά τόσο τις επιχειρήσεις, οι οποίες έχουν ούτως ή άλλως ανάγκη υπηρεσιών κούριερ κ.λπ., όσο και τους οικιακούς καταναλωτές οι οποίοι παραλαμβάνουν από τα ΕΛΤΑ τη σύνταξή τους, τα φάρμακά τους κ.λπ.

 

«Το επιχειρησιακό πρόγραμμα, τα νέα προϊόντα και η αναδιοργάνωση μπορούν να φέρουν επαρκή κερδοφορία», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Κωστής Μελαχροινός (φωτο), αναφορικά με τις προοπτικές της επιχείρησης. Τόνισε, δε, πως «σε πλήρη ανάπτυξη τα νέα προϊόντα και η ενέργεια θα φέρουν πάνω από 300 εκατ. ευρώ κέρδη στην πενταετία».

 

Σύμφωνα με τον ίδιο, προκειμένου να προχωρήσει το σχέδιο επέκτασης των ΕΛΤΑ στη λιανική αγορά ενέργειας απαιτείται η λήψη της σχετικής άδειας από την ΡΑΕ. Όπως ανέφερε, η συγκεκριμένη διαδικασία προχωρά κανονικά: «Ο φάκελος υπεβλήθη για αδειοδότηση τον Δεκέμβριο στη ΡΑΕ. Μετά τη διαβούλευση δεν έχει υπάρξει παρατήρηση ή ένσταση και τρέχουν οι χρόνοι», εξήγησε. Η πρόβλεψη είναι ότι η επιχείρηση θα ξεκινήσει να πουλάει ρεύμα περί την άνοιξη, ενώ τα 350 MW που αφορά η άδειά της έχουν ορίζοντα τετραετίας. Ήδη τα Ελληνικά Ταχυδρομεία εκπαιδεύουν τους υπαλλήλους τους ώστε να είναι έτοιμοι, αμέσως μόλις ληφθεί η άδεια, να κάνουν πωλήσεις των “πακέτων” ρεύματος και λοιπών υπηρεσιών.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει