Audi A3 g-tron ! Και ξεχνάς το βενζινάδικο.

Το Audi A3 g-tron χρησιμοποιεί κινητήρα τεχνολογίας TFSI, χωρητικότητας 1.400 κ.εκ., με απόδοση 110 ίππων και ροπή 200 Nm.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει τροποποιηθεί για βέλτιστη λειτουργία με φυσικό αέριο, το οποίο αποθηκεύεται σε δυο δεξαμενές CNG με συνολική χωρητικότητα 14,4 κιλά. Οι δεξαμενές του φυσικού αερίου έχουν προστεθεί στο χώρο του εφεδρικού τροχού ο οποίος έχει αντικατασταθεί με kit επισκευής. Υπάρχει και ρεζερβουάρ 50 λίτρων βενζίνης, το οποίο όμως χρησιμοποιείται μόνο όταν τελειώσει το φυσικό αέριο.

A3

Ο g-tron κινητήρας κινεί άνετα το αμάξωμα των 1260 κιλών και προσφέρει σβέλτες επιδόσεις σε ολόκληρο το φάσμα της οδήγησης. Εκεί όμως που δεν έχει αντίπαλο είναι στην οικονομία που παρέχει, προσφέροντας στον οδηγό εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου η οποία στην πράξη, ξεπερνά ελάχιστα τα 3,3 kg/100 χλμ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Παρέχει έτσι μια ασυναγώνιστη μικτή αυτονομία της τάξεως των 1.300 χλμ. (400 χλμ με χρήση CNG, ενώ με χρήση βενζίνης άλλα 900 χλμ)

Την διαφορά την κάνει η χρήση του φυσικού αερίου, το οποίο ενεργειακά υπερτερεί από τα υπόλοιπα καύσιμα, προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία σε σχέση με αυτά και παρέχειι αθόρυβη και ιδιαίτερα φιλική προς το περιβάλλον λειτουργία, λόγω της χαμηλής περιεκτικότητας των καυσαερίων του σε ρύπους και αέρια του θερμοκηπίου.

 

Η Audi κατάφερε να προσαρμόσει το φυσικό αέριο στο αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην αλλοιωθεί ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του Α3, που έχει συμβάλει στην πετυχημένη πορεία του μοντέλου. Έτσι δεν υπάρχουν εμφανείς αλλαγές, τόσο όσον αφορά την εμφάνιση και τους χώρους του αυτοκινήτου που εξακολουθούν να είναι άνετοι, τόσο για τους μπροστά όσο και για τους πίσω επιβάτες, όσο και την οδική συμπεριφορά του, που παραμένει κορυφαία στην κατηγορία της.

A3

Εξωτερικά, μόνο ο πίσω προφυλακτήρας διαθέτει μια διαφορετική σχεδίαση, με την προσθήκη διαχύτη, ενώ υπάρχει μια ένδειξη «g-tron» στα εμπρός φτερά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Στο εσωτερικό η καμπίνα των επιβατών παραμένει ίδια, διατηρώντας υψηλής ποιότητας υλικά και εντυπωσιακή εργονομία. Και εδώ το μοναδικό στοιχείο διαφοροποίησης είναι οι δυο δείκτες καυσίμων (CNG και βενζίνης) στον πίνακα οργάνων.

A3

Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται κατά 100 λίτρα, αφού δεν υπάρχει ο διπλός πάτος και η ρεζέρβα, αλλά παραμένει απόλυτα λειτουργικός στο ωφέλιμο τμήμα των 280 λίτρων που προσφέρει

Το Audi A3 SportBack 1,4 ΤFSI g-tron κοστίζει 31.300 ευρώ. Με αυτά τα χρήματα, ο κάτοχός του απολαμβάνει ασύγκριτη οικονομία, μεγαλύτερη αυτονομία, άνετη εξυπηρέτηση από τα πρατήρια ανεφοδιασμού της ΔΕΠΑ FISIKON, ίδιες επιδόσεις με τις αντίστοιχες εκδόσεις βενζίνης, και χρησιμοποιεί έναν οικολογικό κινητήρα που σέβεται το περιβάλλον εκπέμποντας λιγότερα καυσαέρια.

ECO & Αυτοκίνηση

Μπορεί επίσης να σας αρέσει