Αεριοκίνηση με φυσικό αέριο ή με υγραέριο;

Η τεχνολογία της αεριοκίνησης έχει πλέον εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε να ενσωματώνεται τέλεια και να λειτουργεί άψογα με κάθε τύπο κινητήρα βενζίνης.

Είτε αυτοί είναι ατμοσφαιρικοί, είτε τούρμπο μπορούν πλέον να διαθέτουν σύστημα αεριοκίνησης με φυσικό αέριο ή υγραέριο, επιτυγχάνοντας μεγάλη μείωση στα τα έξοδα καυσίμου, έως και 50%

Μπορεί το ντίζελ να προσφέρει οικονομία σε σύγκλιση με την βενζίνη, η αεριοκίνηση όμως διατηρεί όλα τα θετικά χαρακτηριστικά του βενζινοκινητήρα, όπως ο χαμηλός θόρυβος λειτουργίας και η ομαλή λειτουργία χωρίς κραδασμούς.

Η χρήση φυσικού αερίου διατηρεί σε μεγάλο βαθμό την υψηλή ισχύ των βενζινοκινητήρων και συνεχίζει να τη παρέχει σε ένα μεγάλο εύρος της λειτουργίας τους, προσφέροντας όχι μόνο οδηγική άνεση και ενεργητική ασφάλεια, αλλά και οικονομία.

Τα εργοστασιακά αυτοκίνητα με φυσικό αέριο κοστίζουν περισσότερο από τα αντίστοιχα που χρησιμοποιούν μόνο βενζίνη, προσφέρουν όμως την εγγύηση και την αξιοπιστία του επίσημου κατασκευαστή.

Υπάρχει βέβαια και η εναλλακτική λύση της μετατροπής. Είτε με αυτοκίνητα εισαγωγής που έχουν μετατραπεί να λειτουργούν με φυσικό αέριο ή υγραέριο είτε μετατροπή στην Ελλάδα από εξειδικευμένες εταιρίες.

Οι «επίσημες» μετατροπές από τα συνεργεία των εδώ αντιπροσωπειών αποτελούν τον σίγουρο δρόμο. Οι αντιπροσωπείες ενημερώνονται διαρκώς για τις εξελίξεις και περνάνε από συνεχόμενες επιμορφώσεις τους μηχανικούς που αναλαμβάνουν τέτοιες μετατροπές

Υπάρχουν βέβαια και εγνωσμένης αξίας ανεξάρτητα συνεργεία στην Ελλάδα, που έχουν επενδύσει στην αεριοκίνηση και προσφέρουν αξιόπιστες μετατροπές σε προσιτές τιμές

Καλό είναι να αποφύγετε τα πειράματα και να προτιμήσετε γνωστές και επώνυμες λύσεις για να μην βρεθείτε στην πορεία, μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις που κοστίζουν.

Στο ερώτημα «ποιο αέριο;» πρέπει να τονίσουμε ότι το φυσικό αέριο είναι πιο καθαρό για το περιβάλλον, είναι πιο ακίνδυνο γιατί είναι ελαφρύτερο από τον αέρα και διασπείρεται εύκολα σε περίπτωση διαρροής, αποτρέποντας συγκεντρώσεις που μπορούν να προκαλέσουν έκρηξη.

Όμως έχει ακόμα περιορισμένο δίκτυο πρατηρίων ανεφοδιασμού από το υγραέριο, ενώ λόγω του ότι είναι απλά συμπιεσμένο και όχι υγρό, δίνει μικρότερη αυτονομία ανάμεσα στα γεμίσματα σε αντίθεση με το υγραέριο που είναι υγροποιημένο και έτσι μπορεί να αποθηκεύεται σε μικρότερα ρεζερβουάρ.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ασφάλεια και των δύο καυσίμων, θεωρείται πλέον δεδομένη, για όσους οδηγούς διαθέτουν εύκολη πρόσβαση στα πρατήρια φυσικού αερίου FISIKON, η λύση του φυσικού αερίου που αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή πρωτογενούς ενέργειας διεθνώς, είναι μονόδρομος.

ECO & Αεριοκίνηση

Μπορεί επίσης να σας αρέσει