3 service tips για το LPG σου!

Οπτικός έλεγχος στα πρώτα 1000χλμ και αλλαγή φίλτρου και καθαρισμός μπεκ κάθε 25 – 50 χλμ. Μην αμελήσεις το μεγάλο service στο LPG!

Να ακολουθείτε βήμα βήμα τις οδηγίες του εγκαταστάτη και φυσικά να απευθύνεστε πάντα σε έμπειρους τεχνικούς, που θα κάνουν καλή δουλειά και θα δώσουν περισσότερα χρόνια ζωής στο kit σας.

To καλό service θα δώσει και την σωστή λειτουργία του κινητήρα

Ξέρετε τι πρέπει να ελέγχετε και πότε μετά την εγκατάσταση kit υγραερίου; Τι αναλώσιμα πρέπει να αλλάξετε κατά τον περιοδικό έλεγχο; Ποια είναι η σωστή διαδικασία συντήρησης, service αλλά και αντικατάστασης των αναλώσιμων; Διαβάστε πως γίνεται η σωστή συντήρηση του LPG kit σας ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχετε διανύσει.

Αντίστοιχα όπως τα οχήματα πετρελαίου ή βενζίνης, πρέπει να υπόκεινται στα προγραμματισμένα service, που ορίζει ο κατασκευαστής τους, το ίδιο ισχύει και για τα υγραεριοκίνητα. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα.

Υπάρχουν συγκεκριμένες εργασίες συντήρησης σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, καθώς και συγκεκριμένα αναλώσιμα που πρέπει να αντικαθιστώνται όταν τελειώνει ο «κύκλος ζωής» τους. Τέλος, η αγορά των after sales υπηρεσιών έχει γνωρίσει μεγάλη άνθιση, γιΆ αυτό και πλέον βλέπουμε να υπάρχουν και εταιρείες με διευρυμένο δίκτυο τεχνικής υποστήριξης και αρκετά σημεία εξυπηρέτησης για τους καταναλωτές.

Αναγκαίος ο οπτικός έλεγχο στα πρώτα 1.000 χλμ.

Μετά τη πρώτη χιλιάδα χιλιομέτρων που θα «γράψει» το κοντέρ σας καλό είναι να πραγματοποιήσετε έναν προληπτικό οπτικό έλεγχο. Αυτός περιλαμβάνει:

• Επιθεώρηση των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών του συστήματος.
• Έλεγχο διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα.
• Έλεγχος παραμέτρων (βενζίνης – αερίου) με τη χρήση Η/Υ καθώς και τον έλεγχο των παρελκόμενων μερών του συστήματος.

Αλλαγή φίλτρου και καθαρισμό μπεκ κάθε 25, 30 και 50 χιλ. χιλιόμετρα  

Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, η τακτική συντήρηση του συστήματος πραγματοποιείται περίπου κάθε 25.000 με 30.000 χιλιόμετρα και, εκτός από ένα γενικό έλεγχο, περιλαμβάνει αλλαγή του φίλτρου υγραερίου που κοστίζει περίπου 5 με 10 ευρώ.

Το ρεζερβουάρ υγραερίου καλό είναι να αντικαθίσταται σε διάστημα περίπου 10 ετών, με μέσο κόστος 90 ευρώ. Στα 50.000 χιλιόμετρα, πρέπει να καθαριστούν τα μπεκ, εργασία που κοστίζει περίπου 20 με 50 ευρώ.

Μην αμελήσετε το «μεγάλο» service που θα κρατήσει “ζωντανό” το κινητήρα σας

Μετά από κάθε 90.000 χλμ. περίπου, καλό είναι να γίνεται το μεγάλο service, ώστε να είστε σίγουροι πως το κιτ δουλεύει στην εντέλεια. Το service αυτό περιλαμβάνει εκτός από τους ελέγχους του μικρού service, επισκευή του υποβιβαστή πίεσης (πνεύμονα), επισκευή των μπεκ υγραερίου καθώς και επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονική μονάδας ελέγχου του συστήματος.

Στο πνεύμονα αλλάζονται τα εσωτερικά του μέρη (μεμβράνη – ελατήριο – μειωτήρας) και ρυθμίζεται ξανά η πίεσή του. Στα μπεκ υγραερίου θα πρέπει να αντικατασταθούν τα εσωτερικά μέρη του, να καθαριστεί εσωτερικά και να ρυθμιστεί ξανά έτσι ώστε να έχουν όλα τον ίδιο ψεκασμό.

Στην συνέχεια θα πρέπει να γίνει επαναπρογραμματισμός του συστήματος. Το service αυτό είναι λίγο πιο πολύπλοκο, όχι όμως ακριβό, αν και η τιμή εξαρτάται βέβαια και από τον εγκαταστάτη.

Πηγή: Autotriti

Μπορεί επίσης να σας αρέσει