Ολοκαίνουργιο VW Polo, φυσικά και με κινητήρα CNG

Στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2017» παρουσιάζεται στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο και τεχνολογικά προηγμένο VW Polo, το οποίο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα, που χρησιμοποιεί ο όμιλος VW. Για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, θα είναι εξοπλισμένο με τον νέο εξελιγμένο 1.0 TGI κινητήρα CNG με ισχύ 90 hp.

 

Το νέο 5θυρο Polo έχει περισσότερους χώρους, ή καμπίνα του είναι πλέον πιο ευρύχωρη, ενώ αυξήθηκε η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ στα 351 λίτρα. Δείχνει ακόμα πιο σπορτίφ, με έντονες ακμές και αυξημένο πλάτος. Εφοδιάζεται με κινητήρες βενζίνης TSI, πετρελαίου TDI και φυσικού αερίου TGI, με νέας γενιάς Active Info Display καθώς και με νεότερα συστήματα πληροφοριών και ψυχαγωγίας.

 

VW Polo

 

Το καινούργιο Polo έχει ακόμα πιο πλούσιο εξοπλισμό. Νέα στοιχεία είναι οι full LED προβολείς, τα LED φώτα ημέρας, το σύστημα κλιματισμού “Air Care Climatronic”, συμπεριλαμβανομένων των φίλτρων υγρασίας, ήλιου, αλλά και αλλεργίας, η ασύρματη φόρτιση των smart phones και μία από τις μεγαλύτερες πανοραμικές οροφές της κατηγορίας.

 

Επιπλέον, είναι διαθέσιμη η ανάρτηση “Sport Select” με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Μέσω των διάφορων εξοπλιστικών εκδόσεων, χρωμάτων, εσωτερικών, ζαντών και ειδικών πακέτων εξοπλισμού, το νέο Polo μπορεί να εξατομικευτεί και στην παραμικρή λεπτομέρεια.

 

New-Polo-6

 

Στο νέο Polo, η Volkswagen έβαλε συστήματα που ήταν διαθέσιμα έως τώρα στις κατηγορίες του Golf και του Passat, όπως το σύστημα ελέγχου του περιβάλλοντος χώρου “Front Assist”, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και της αναγνώρισης των πεζών και τον αυτόματο έλεγχο της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα “ACC”.

 

Σε συνδυασμό με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη DSG, το “ACC” θα παρέχει και τη λειτουργία Stop-and-Go (πλήρη ακινητοποίηση και αυτόματη εκκίνηση του αυτοκινήτου). Νέα συστήματα στο Polo είναι η υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας “Blind Spot Detection”, που ελέγχει τη «νεκρή γωνία» και συνοδεύεται από το σύστημα υποβοήθησης «εξόδου από τη θέση στάθμευσης» και η αυτόματη λειτουργία της «εισόδου και εξόδου από θέση στάθμευσης» “Park Assist”. Τέλος, το άνοιγμα των θυρών και η εκκίνηση της λειτουργίας του κινητήρα μπορούν να γίνονται πλέον αυτόματα με το σύστημα “Keyless Access”.

 

vw-polo-2017_4_2

 

Τώρα, όσον αφορά τους κινητήρες, εκτός από τον 1.0 TGI φυσικού αερίου, οι πέντε βενζινοκινητήρες της ελληνικής αγοράς, ξεκινούν από τον 1.0 MPI με 75 ίππων και φτάνουν ως τον νέο 1.5 TSI Evo με 150 ίππων και την απενεργοποίηση κυλίνδρων ACT. Στην κορυφή βρίσκεται ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας του Polo GTI απόδοσης 200 hp.

 

Σε ότι αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, το Polo θα διατίθεται με δύο κινητήρες 1.6 TDI ισχύος 80 hp και 95 hp. Αμφότερες οι TDI εκδοχές διαθέτουν καταλύτη SCR. Όλοι οι κινητήρες του Polo εξοπλίζονται στάνταρντ με σύστημα Start-Stop και λειτουργία ανάκτησης.

 

Επισκεφθείτε την έκθεση Αυτοκίνηση FISIKON 2017, που πραγματοποιείται στις 11-19 Νοεμβρίου, στο Ολυμπιακό Ακίνητο Ξιφασκίας, στους χώρους του πρώην δυτικού αεροδρομίου Ελληνικού. Δείτε από κοντά όλα τα μοντέλα με CNG και ενημερωθείτε από το περίπτερο της ΔΕΠΑ για όλες τις εξελίξεις που αφορούν την αγορά του Φυσικού Αερίου στην Ελλάδα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει