Νέα Volvo Trucks FH LNG & FM LNG με χαμηλότερες εκπομπές CO₂ κατά 20% με 100%

Η Volvo Trucks παρουσίασε τις νέες εκδόσεις των φορτηγών βαρέως τύπου, που λειτουργούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ή βιοαέριο. Τα νέα Volvo FH LNG & FM LNG χρησιμοποιούν 2 κινητήρες αερίου που βασίζονται σε τεχνολογία diesel. Ο κινητήρας των 460 hp αποδίδει μέγιστη ροπή 2300 Nm, ενώ η έκδοση με 420 hp παράγει 2100 Nm.

 

Τα νέα φορτηγά, προδιαγραφών Euro 6,  αν και προσφέρουν παρόμοια επίπεδα επιδόσεων, οδικής συμπεριφοράς και κατανάλωσης με τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της Volvo, έχουν εκπομπές CO₂ κατά 20–100% χαμηλότερες σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα diesel.

 

Το καύσιμο που χρησιμοποιείται είναι φυσικό αέριο σε μορφή LNG ή βιοαέριο, γνωστό και ως bio-LNG. Η πλήρωση των ρεζερβουάρ γίνεται με LNG, που αποθηκεύεται με πίεση 4-10 bar σε θερμοκρασία -140 έως -125 °C.  Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η μέγιστη λειτουργική αυτονομία. Η μεγαλύτερη σε χωρητικότητα δεξαμενή που είναι διαθέσιμη περιέχει αρκετό LNG για αυτονομία έως 1000 km

 

«Με τα νέα μας φορτηγά που λειτουργούν με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ή βιοαέριο, προσφέρουμε μία εναλλακτική πρόταση με χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις που παράλληλα πληρούν υψηλά πρότυπα επιδόσεων, απόδοσης καυσίμου και λειτουργικής αυτονομίας.

Αυτός είναι ένας συνδυασμός που χρειάζονται οι επιχειρηματίες του τομέα μεταφορών περιφερειακών και μεγάλων αποστάσεων. Το φυσικό αέριο προσφέρει σαφή περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα, έχει ανταγωνιστική τιμή σε πολλές χώρες, ενώ λόγω επάρκειας αποθεμάτων, δικαιολογείται μία χρήση ευρείας κλίμακας.» δήλωσε ο Lars Martensson, Διευθυντής Περιβάλλοντος & Καινοτομίας στη Volvo Trucks.

 

Οι πωλήσεις των Volvo FM LNG και Volvo FH LNG θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2018.

 

ECO & Περιβάλλον

Μπορεί επίσης να σας αρέσει