Mini μοντέλα φυσικού αερίου

Mini μοντέλα φυσικού αερίου

Όσοι ψάχνουν την απόλυτη οικονομία στην mini μετακίνηση στην πόλη, η λύση βρίσκεται στο φυσικό αέριο κίνησης, το οποίο συν τοις άλλοις εξασφαλίζει και μεγάλη αυτονομία, χωρίς καμία έκπτωση σε επιδόσεις.

 

VW eco up!: Με το χαμηλότερο κόστος μετακίνησης

Kαίει 2,4 ευρώ /100 χλμ
Κοστίζει 12.032 ευρώ (3θ)

Το eco up! εφοδιάζεται με 3κύλινδρο κινητήρα 999 κ.εκ. CNG απόδοσης 68 ίππων, οι οποίοι και εξασφαλίζουν τις επιδόσεις που χρειάζεται το μίνι VW για να κινείται με ευελιξία μέσα στην πόλη, όπως και για να καλύπτει με άνεση και ασφάλεια μεγαλύτερες αποστάσεις. Διαθέσιμο ως 3θ ή 5θ, το eco up! καταναλώνει 2,9 κιλά CNG ανά 100 χλμ ήτοι χρειάζεται 2,4 ¤/100 χλμ.! Γεμίζει με 11 κιλά CNG, ενώ διαθέτει και 10 λτ. ρεζερβουάρ βενζίνης. Εκπέμπει μόλις 79 γρ/χλμ CO2 και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. O χώρος αποσκευών από τα 250 λτ. έχει μειωθεί στα 213 λτ. Η λειτουργία γίνεται με φυσικό αέριο και μόνο όταν αυτό τελειώσει γίνεται αυτόματα η αλλαγή σε βενζίνη. Ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά έχει το «αδελφό» Skoda Citigo G-TEC, το οποίο κοστίζει 11.413 ¤ και είναι το φθηνότερο CNG μοντέλο στην αγορά.

 

Fiat Panda Natural Power: Panda οικονομικό

Kαίει 2,6 ευρώ /100 χλμ
Κοστίζει 12.750 ευρώ

To 5θ μίνι μοντέλο της Fiat χρησιμοποιεί τον πρώτο στον κόσμο 2κύλινδρο, turbo, κινητήρα διπλού καυσίμου. Το μοτέρ των 80 ίππων εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις (τόσο με το φυσικό αέριο όσο και με την βενζίνη), ενώ καταναλώνει μόλις 3,1 κιλά φυσικού αερίου για κάθε 100 χλμ., που αντιστοιχούν σε σχεδόν 2,6 ευρώ. Oι δεξαμενές φυσικού αερίου γεμίζουν με 12 κιλά, ενώ το ρεζερβουάρ βενζίνης με 35 λτ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει με κουμπί την εναλλαγή ανάμεσα στα δύο καύσιμα. Με εκπομπές 86 γρ/χλμ CO2, το Fiat Panda, που κινείται και με φυσικό αέρο, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Ο χώρος αποσκευών έχει χάσει 25 λτ. και είναι 200 λτ, πάλι ένας από τους καλύτερους στην κατηγορία των μίνι.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει